• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Roelien Luijt versterkt Happy Idiots op het gebied van Sport & Welzijn

Roelien Luijt treedt parttime in dienst bij Happy Idiots. In augustus 2015 vertrok ze als Managing Director bij sportonderzoeksbureau Repucom om zelfstandig een aantal initiatieven – waaronder de ontwikkeling van een urban spa – op het gebied van sport en wellness te ontplooien. Luijt heeft ruim tien jaar ervaring in de sportsector. Zij werkte onder andere voor de Nederlandse Tafeltennisbond, Nu.nl/Nusport.nl en het Mulier Instituut, een sociaal wetenschappelijk instituut voor sportonderzoek.

“De hands-on mentaliteit van Happy Idiots spreekt mij enorm aan. Ik ben erg onder de indruk van hun werkwijze en diensten. Ik heb zin om mijn passie voor sport, wellness, marketing en onderzoek in te zetten voor de verdere ontwikkeling van deze jonge, ambitieuze organisatie”, aldus Luijt.

Onlinemarketingbureau Happy Idiots in Eindhoven bestaat uit ruim 25 jonge vakspecialisten die elkaar in passie voor digitale marketing vinden. Zij staan klanten bij in de ontwikkeling en inzet van vrijwel alle onlinemarketingdisciplines. Dankzij branche-ervaring weten de specialisten precies waar in het aankoopproces de consument verleid kan worden tot conversie. Tot nu toe lag de focus voornamelijk op Fashion en Home & Living. Met klanten als MSD en Roche heeft het bedrijf nu ook zijn eerste stappen weten te zetten binnen de sport- en welzijnbranche.

Met de gecombineerde kennis van Happy Idiots en Roelien Luijt wil het bureau klanten in de sport- en welzijnbranche nog beter van dienst zijn. Happy Idiots directeur Bart Eichhorn: “Met Roelien verbinden we een doorgewinterde sportmarketingprofessional aan ons. In de sport- en welzijnbranche is online-marketing nog vaak onontgonnen gebied, denk aan fitnesscentra met stoepborden en flyers op het prikbord van de supermarkt. Die ondernemers kunnen we nu met branchespecifieke kennis helpen bij het bereiken van hun doelgroep. Die kennis delen we graag want in onze overtuiging is transparantie geen toverwoord, het betekent dat je zegt wat je doet en doet wat je zegt en de klant moet begrijpen waar hij ja tegen zegt.’

In 2015 werd het bedrijf genomineerd voor zowel de Deloitte Technology Fast50 als de Gazellen Awards. Met de vorming van een nieuw branchegerelateerd team wil Happy Idiots nu de sport- en welzijnbranche veroveren.

Het team van Happy Idiots heet Roelien van harte welkom en kijkt uit naar een mooie samenwerking.

Over Happy Idiots

Happy Idiots gelooft in no-nonsense onlinemarketing. Er werken dan ook alleen mensen die écht gek zijn van onlineeffect. Met bijna dertig specialisten – op het gebied van o.a. SEO, SEA, affiliate marketing, displaymarketing, retargeting en conversieoptimalisatie – zorgt het bureau er elke dag weer voor dat de websites en -shops het maximale rendement halen uit elke marketingeuro die online is besteed.

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie