• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Verint organiseert customer engagement-conferentie

Engage Benelux 2015 boordevol inspirerende keynotes, showcases, break-outsessies en persoonlijke adviesgesprekken voor Verint-klanten

Engage Benelux

Amsterdam, 23 september 2015Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT), wereldwijd leverancier van Actionable Intelligence®-oplossingen, maakt bekend dat het voor haar klanten en partners onder de titel Engage™ Benelux een interactieve conferentie over customer engagement en customer loyalty organiseert. Het evenement vindt plaats op donderdag 1 oktober 2015 in Hotel van Oranje in Noordwijk.

Engage Benelux is voor Verint-klanten, collega's, visionairs en productexperts op het gebied van klantenservice het platform bij uitstek om kennis, best practises, trends en ervaringen op het brede gebied van customer engagement in te winnen en uit te wisselen. Doel van het evenement is ook om alle deelnemers te helpen volop te profiteren van hun investeringen in Verint-technologie, inclusief de oplossingen voor customer analytics, engagement management (toepassingen voortkomend uit de overname van KANA® Software door Verint) en workforce optimisation.

Sprekers tijdens Engage Benelux zijn onder anderen:

 

  • Jan Struijs, Nationale Politie: Engagement bij de grootste werkgever van Nederland;
  • Nienke Bloem, expert op het gebied van customer engagement: Five Change Strategies for Extreme Workforce Optimisation;
  • Guido Raanhuis, Ziggo: De 6 bouwstenen van een klantgerichte (service)organisatie;
  • Humberto Tan, talkshowpresentator: round-table-sessie over customer engagement.

 

Daarnaast zullen sprekers van o.a. Feyenoord, gemeente Amsterdam, gemeente Den Haag, DELTA, NDC mediagroep, bpost en Rabobank presentaties verzorgen. De sprekerslijst wordt steeds aangevuld en is hier te vinden.

Marije Gould, vicepresident Marketing EMEA van Verint, zegt: “Voor iedereen die zich bezighoudt met customer engagement, is Engage Benelux een must om bij te wonen. Niet alleen vanwege de gerenommeerde sprekers, maar ook door de vele interessante workshops en de mogelijkheid om met vakgenoten ervaringen uit te wisselen.”

 

Over Verint Systems, Inc.

Verint® (Nasdaq: VRNT) loopt wereldwijd voorop in het leveren van Actionable Intelligence®-oplossingen. Actionable Intelligence is essentieel in een dynamische wereld van enorme informatiegroei. Het geeft organisaties essentiële inzichten en stelt beleidsmakers in staat te anticiperen, te reageren en actie te ondernemen. De Actionable Intelligence-oplossingen van Verint helpen organisaties drie belangrijke uitdagingen aan te pakken: optimalisatie van customer engagement, security intelligence en fraud, risk en compliance. Meer dan tienduizend organisaties in ruim 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100-bedrijven – vertrouwen op de Verint-oplossingen voor het verbeteren van hun prestaties en het veiliger maken van de wereld.

Meer informatie is te vinden op www.verint.com.

 

###

 

Noot voor redactie

We nodigen media uit aanwezig te zijn bij Engage Benelux 2015. Meld je aan via onderstaande contactgegevens. Ook vragen en verzoeken beantwoorden we graag via deze weg.

 

Progress Communications

Ruud Berendsen

T +31 (0)20 363 11 52
E: verint@progresscommunciations.nl (Aanmeldingen Verint Engage Benelux)

www.progresscommunications.nl

 

 

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie