Case Overzicht

Als PR- en marketingexperts kijken we vanuit een geïntegreerd communicatieperspectief naar je bedrijf, jullie producten en doelstellingen. Wij zorgen voor een 360° aanpak en voeren dit met veel enthousiasme uit. Indien nodig werken we ook naadloos samen met andere teams die verantwoordelijk zijn voor delen van jullie strategie. We denken buiten de gebaande paden, steken de handen uit de mouwen en hebben plezier in wat we doen.

 

Er is zoveel dat we je graag laten zien. Daarom hebben we een selectie gemaakt van cases waar we echt trots op zijn. Als je meer wilt weten over een van deze cases, of als je geïnteresseerd bent in specifieke cases, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! 

  

We vertellen je graag alles wat je wilt weten. 

furby
  • IG&H

    De strategische samenwerking tussen IG&H en Progress Communications was erop gericht om IG&H te transformeren van een goed bewaard geheim tot een erkend expert in end-to-end transformatie in de sectoren: retail, gezondheidszorg, pensioenen, verzekeringen en het bankwezen. Een mix van marktkennis, PR expertise, uitstekende kennis van het media landschap en media relaties helpen ons IG&H te positioneren als een pionier in de verschillende sectoren. Deze referentiecase laat het potentieel zien van strategische PR bij het transformeren van een ‘best bewaard geheim’ in een thought leader in de branche.
    Lees de case beneden verder of klik hier om de video te bekijken.

    Lees meer
    ig&h_office_make strategy work
  • NTT

    Het vergroten van het thought leadership van een ‘s werelds grootste telecommunicatiebedrijven vraagt om de juiste focus en consistentie. We werken er altijd aan om de juiste boodschap op het juiste moment brengen.

    Lees meer
    ntt_workforce1
  • PPDS

    Beginnend met een strategisch rebrandingproject voor de huisstijl, evolueerden onze activiteiten voor PPDS – professionele displayoplossingen – naar een volledige suite van online marketingactiviteiten.

    Lees meer
    ppds_digital marketing
  • Huawei

    Waar smartwatches en fitnesstrackers vaak een techy of sportief imago hebben, bewijst Huawei het tegendeel met de lancering van de stijlvolle HUAWEI WATCH GT 3 Pro en de HUAWEI WATCH FIT 2. Hiermee wil het merk een nieuwe doelgroep aanboren; De hippe, trendy millennial met oog voor mode. Maar hoe wek je als technologiemerk de interesse van mode- en lifestylemedia voor de introductie van smartwatches?  

    Lees meer
    huawei watches
  • Universal Robots

    Klanten zijn de beste ambassadeurs. Voor Universal Robots hebben we een geweldig customer reference case programma.

    Lees meer
    #4_schweissen-mit-cobots
  • Sonos

    Sonos lanceerde een verscheidenheid aan producten en diensten die ogenschijnlijk weinig met elkaar te maken hadden. Progress Communications werd gevraagd om via lifestylemedia en influencers de bekendheid van de producten aantrekkelijk te maken voor een jonger publiek en tegelijkertijd de merkervaring #Feel More with Sonos te benadrukken.  

    Lees meer
    sonos-mm-46
  • iRobot

    iRobot brengt een revolutie teweeg in de manier waarop mensen schoonmaken en het bekendste product is de Roomba robotstofzuiger. Het vergroten van de zichtbaarheid en naamsbekendheid via earned media en influencer engagement zijn de belangrijkste doelstellingen van iRobot.

    Lees meer
    556a8510 09-11-2022_photos (2)
  • Pon Automotive

    23 gekwalificeerde leads en de verkoop van twee Porsche Macans. Het succes van onze campagne bleef niet onopgemerkt en we waren zelfs finalist voor een SABRE EMEA Award in de categorie Marketing to Women.

    Lees meer
    case-pon
  • Xiaomi

    Midden in de pandemie daagde Xiaomi ons uit om een aanpak te bedenken om hun Xiaomi Mi 11 vlaggenschip smartphone in de Benelux te lanceren. 

    Lees meer
    movie magic
  • Microsoft

    Tech for good: Hoe maak je de opening van het Microsoft Quantum Lab relevant voor de samenleving? We vertaalden een complex wetenschappelijk onderwerp met grote economische en maatschappelijke impact naar verhalen die passen bij de verschillende doelgroepen en stakeholders. 

    Lees meer
    case-microsoft
  • Boeing

    Voor Boeing zijn we aan de slag gegaan met hun positionering in Nederland. Met een doordachte PR-strategie laten we zien dat deze van oorsprong Amerikaanse organisatie zich al decennialang inzet voor het investeren in Nederlandse kennis, de economie en samenleving.

    Lees meer
    case-boeing
  • AVM

    Een slechte internetverbinding is de ergste nachtmerrie van een gamer. Tijd voor Progress om gamers informatie te geven over de hoge connectie snelheid met FRITZ!Box van AVM.

    Lees meer
    case-avm
IG&H

De strategische samenwerking tussen IG&H en Progress Communications was erop gericht om IG&H te transformeren van een goed bewaard geheim tot een erkend expert in end-to-end transformatie in de sectoren: retail, gezondheidszorg, pensioenen, verzekeringen en het bankwezen. Een mix van marktkennis, PR expertise, uitstekende kennis van het media landschap en media relaties helpen ons IG&H te positioneren als een pionier in de verschillende sectoren. Deze referentiecase laat het potentieel zien van strategische PR bij het transformeren van een ‘best bewaard geheim’ in een thought leader in de branche.
Lees de case beneden verder of klik hier om de video te bekijken.

Lees meer
ig&h_office_make strategy work
NTT

Het vergroten van het thought leadership van een ‘s werelds grootste telecommunicatiebedrijven vraagt om de juiste focus en consistentie. We werken er altijd aan om de juiste boodschap op het juiste moment brengen.

Lees meer
ntt_workforce1
PPDS

Beginnend met een strategisch rebrandingproject voor de huisstijl, evolueerden onze activiteiten voor PPDS – professionele displayoplossingen – naar een volledige suite van online marketingactiviteiten.

Lees meer
ppds_digital marketing
Huawei

Waar smartwatches en fitnesstrackers vaak een techy of sportief imago hebben, bewijst Huawei het tegendeel met de lancering van de stijlvolle HUAWEI WATCH GT 3 Pro en de HUAWEI WATCH FIT 2. Hiermee wil het merk een nieuwe doelgroep aanboren; De hippe, trendy millennial met oog voor mode. Maar hoe wek je als technologiemerk de interesse van mode- en lifestylemedia voor de introductie van smartwatches?  

Lees meer
huawei watches
Universal Robots

Klanten zijn de beste ambassadeurs. Voor Universal Robots hebben we een geweldig customer reference case programma.

Lees meer
#4_schweissen-mit-cobots
Sonos

Sonos lanceerde een verscheidenheid aan producten en diensten die ogenschijnlijk weinig met elkaar te maken hadden. Progress Communications werd gevraagd om via lifestylemedia en influencers de bekendheid van de producten aantrekkelijk te maken voor een jonger publiek en tegelijkertijd de merkervaring #Feel More with Sonos te benadrukken.  

Lees meer
sonos-mm-46
iRobot

iRobot brengt een revolutie teweeg in de manier waarop mensen schoonmaken en het bekendste product is de Roomba robotstofzuiger. Het vergroten van de zichtbaarheid en naamsbekendheid via earned media en influencer engagement zijn de belangrijkste doelstellingen van iRobot.

Lees meer
556a8510 09-11-2022_photos (2)
Pon Automotive

23 gekwalificeerde leads en de verkoop van twee Porsche Macans. Het succes van onze campagne bleef niet onopgemerkt en we waren zelfs finalist voor een SABRE EMEA Award in de categorie Marketing to Women.

Lees meer
case-pon
Xiaomi

Midden in de pandemie daagde Xiaomi ons uit om een aanpak te bedenken om hun Xiaomi Mi 11 vlaggenschip smartphone in de Benelux te lanceren. 

Lees meer
movie magic
Microsoft

Tech for good: Hoe maak je de opening van het Microsoft Quantum Lab relevant voor de samenleving? We vertaalden een complex wetenschappelijk onderwerp met grote economische en maatschappelijke impact naar verhalen die passen bij de verschillende doelgroepen en stakeholders. 

Lees meer
case-microsoft
Boeing

Voor Boeing zijn we aan de slag gegaan met hun positionering in Nederland. Met een doordachte PR-strategie laten we zien dat deze van oorsprong Amerikaanse organisatie zich al decennialang inzet voor het investeren in Nederlandse kennis, de economie en samenleving.

Lees meer
case-boeing
AVM

Een slechte internetverbinding is de ergste nachtmerrie van een gamer. Tijd voor Progress om gamers informatie te geven over de hoge connectie snelheid met FRITZ!Box van AVM.

Lees meer
case-avm