• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

13-10-2016

Hutten optimaliseert planning en dringt CO2-uitstoot terug met Fleetmatics REVEAL




Utrecht, 13 oktober 2016
Sinds Hutten gebruikmaakt van Fleetmatics REVEAL, werkt de organisatie efficiënter en milieuvriendelijker, zo maakt leverancier van fleetmanagement-systemen Fleetmatics Group PLC (NYSE: FLTX) bekend. Hutten levert dagverse producten aan onder meer bedrijfskantoren, verzorgingstehuizen en evenementen, en zet de fleetmanagement-oplossing in voor 23 voertuigen om dagelijkse werkzaamheden efficiënter in te plannen, op brandstof te besparen en CO2-uitstoot te verminderen.

Fleetmatics REVEAL is een veelzijdig, maar eenvoudig te gebruiken fleetmanagement-systeem dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het besparen van kosten en om de productiviteit van mobiele werknemers te verhogen. Fleetmatics REVEAL genereert inzichten die Hutten kan gebruiken om toekomstige planningen te maken, maar ook om te anticiperen op wijzigingen op het laatste moment. Als er gedurende de dag bijvoorbeeld een verzoek binnenkomt voor een extra levering, ziet het bedrijf in een oogopslag wie van zijn chauffeurs het dichtst in de buurt is om daaraan te voldoen. Zo helpt Fleetmatics REVEAL de cateraar en gastvrijheidsdienstverlener zijn klanten sneller te bedienen en zijn voertuigen zo efficiënt mogelijk in te zetten.

Fleetmatics REVEAL biedt Hutten bovendien inzicht in de rijstijl van bestuurders, bijvoorbeeld of iemand zijn motor onnodig lang stationair laat draaien. Die informatie kan het bedrijf gebruiken om bestuurders te coachen naar een zuiniger rijstijl, en om intern best practices op het gebied van brandstofbesparing en het terugdringen van CO2-uitstoot te delen.

Belang van duurzaamheid
“Duurzaamheid is een belangrijk thema in onze bedrijfsvoering”, zegt Rob Blankenstein, Supply Chain Manager bij Hutten. “Fleetmatics REVEAL helpt ons in ons streven naar maximale duurzaamheid en biedt ons tegelijk de middelen om onze planning te verbeteren en kostenefficiënter te opereren. We zijn bovendien erg tevreden over de service van Fleetmatics.”

“Wij zijn er trots op om Hutten te helpen efficiënt en duurzaam te opereren”, zegt Jan Willem Doornbos, Marketing Manager Benelux bij Fleetmatics. “We moedigen hun streven naar duurzaamheid aan en doen er met Fleetmatics REVEAL alles aan om ze daarin te ondersteunen. Onder andere door inzicht in rijgedrag en brandstofverbruik. Maar het efficiënter inplannen van ritten zorgt natuurlijk ook voor een afname in het aantal gereden kilometers en de bijbehorende CO2-uitstoot.”

Over Hutten
Hutten is een succesvol familiebedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in culinaire en gastvrijheidsdienstverlening. In ruim 85 jaar is de onderneming uitgegroeid tot een landelijk opererende cateraar en gastvrijheidsdienstverlener die dagelijks onder meer bedrijfsrestaurants en evenementen bedient met culinair vakmanschap en hospitality. De organisatie doet dit vanuit een maatschappelijk betrokken hart. Hutten groeit nog elke dag. Niet alleen in grootte, maar ook in kwaliteit, gedrevenheid en oprechte gastvrijheid. Bij Hutten werken ruim 1.700 werknemers die Hutten ‘samenwerkers’ noemt. Zij maken samen elke dag de ambities van Hutten waar.

Over Fleetmatics
Fleetmatics Group PLC is wereldwijd een toonaangevend leverancier van fleetmanagement-oplossingen voor kleine en middelgrote ondernemingen. Het bedrijf levert zijn oplossingen als Software-as-a-Service (SaaS). Ondernemingen gaan met de Fleetmatics-oplossing de uitdagingen aan rondom het beheren van lokale wagenparken en vergroten hiermee de productiviteit van hun mobiele-personeelsbestand door actiegerichte, zakelijke data te halen uit realtime en historische voertuig- en bestuurdersgegevens. De intuïtieve, kosteneffectieve en webgebaseerde oplossingen van de Fleetmatics Group bieden wagenparkbeheerders inzicht in locatie, brandstofgebruik, snelheid, afgelegd aantal kilometers en andere meetbare data over werknemers die regelmatig onderweg zijn. Dit stelt hen in staat tot het verlagen van operationele en kapitale kosten, en het verhogen van inkomsten. Fleetmatics heeft sinds 30 juni 2016 wereldwijd 38.000 klanten, en ongeveer 757.000 voertuigen maken gebruik van de Fleetmatics-oplossingen.

Meer informatie
Lianne van Dijk / Kinyi Tsui – Progress Communications
E-mail: fleetmatics@progresscommunications.nl  
Tel: +31 (0)20 363 11 52

 

 



© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie