• Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de aandacht. Ook in de PR is...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

Anaplan introduceert Global Compensation for Banking-app: bonus-modelling-platform voor financiële instellingen

Een transparante compensation & benefits app die financiële organisaties helpt om te voldoen aan de steeds strengere regelgeving

Utrecht, 11 mei 2016Anaplan, de enterprise planning cloud company, introduceert de Global Compensation for Banking-app. Deze app biedt financiële instellingen een schaalbaar, flexibel bonusplanning- en modelling-platform. De schaalbare, multidimensionale app maakt het mogelijk de volledige beloningsstructuur van een organisatie te verdelen over meerdere organisatieniveaus. Met volledige transparantie in compensatiemodellen kunnen organisaties ‘what-if’-scenario’s uitwerken, geavanceerde bonusuitstelberekeningen maken tot op werknemersniveau, en resultaten realtime analyseren.

De Global Compensation for Banking-app van Anaplan biedt ook veel mogelijkheden voor forecasting en scenarioanalyses. Daarmee kunnen HR-afdelingen beloningskosten over de gehele wereld benchmarken, plannen en analyseren, beloningsregels monitoren en gaandeweg veranderingen aanbrengen in het beloningsmodel. Verder biedt de intuïtieve interface van de app HR-gebruikers een volledig ownership in vergelijking met traditionele planningtools – en zicht op de juist cijfers.

Damien Teisseire, PwC Partner, adviseert banken op het gebied van beloningsstrategieën. Hij zegt: “Voor banken en hun financiële strategie zijn beloningspakketten essentieel, omdat ze een beloning-omzetverhouding van 35 tot 45 procent vertegenwoordigen. In een landschap dat steeds concurrerender is en continu verandert, zoeken financiële instellingen naar creatievere manieren om hun werknemers te belonen. Een koppeling maken met je bedrijfsstrategie is echter een uitdaging met onvoldoende of onnauwkeurige data. Daarnaast bepaalt regelgeving dat je goed rapporteert over vergoedingen aan mensen die materiële risico’s nemen, en aan de hoogst betaalde werknemers.”

Henri Wasjblat, Director Financial Services Product Marketing van Anaplan: “In een sector met strikte regelgeving is het voor organisaties van steeds groter belang flexibele modelling- en planningmogelijkheden te hebben via een gebruiksvriendelijke interface. Onze Global Compensation for Banking-app is daarvan een goed voorbeeld. De app biedt banken een effectieve oplossing voor de altijd veranderende, internationale eisen voor compensatieplanning en ondersteunt teamleden met de tools die zij nodig hebben.”

### 

Over Anaplan
Anaplan is de enterprise planning cloud company. Anaplan integreert een ongeëvenaarde planning- en modelling engine, samenwerking in de cloud en een eenvoudige interface voor zakelijke gebruikers. Klanten van Anaplan krijgen via de Anaplan App Hub de beschikking over honderd kant-en-klare planning-apps of kunnen eenvoudig hun eigen apps maken. Anaplan is een niet-beursgenoteerde onderneming die naast het hoofdkantoor in San Francisco, Californië (VS), ook internationale vestigingen heeft op vier continenten. Ga voor meer informatie naar anaplan.com. Volg ons op Twitter: @anaplan.

Mediacontact
Progress Communications

Lianne van Dijk / Corinna Peekel
Tel.: +31 (0)20 363 11 52
E-mail: Anaplan@progresscommunications.nl

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie