• Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de aandacht. Ook in de PR is...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

AuthAnvil MSP Protect biedt essentiële identity- en toegangsbeveiliging die MSP’s beschermt tegen datalekken

Kaseya’s complete identity- en toegangsbeveiliging helpt MSP’s hun business te beschermen en biedt ze tegelijkertijd de mogelijkheid om hun dienstverlening uit te breiden met Security-as-a-Service 

Amsterdam — 15 juni 2017 – Kaseya®, leverancier van IT-beheeroplossingen voor managed service providers (MSP’s) en het mkb, introduceert AuthAnvil MSP Protect. Dit product is specifiek ontworpen voor MSP’s en beschermt ze tegen de gevolgen van cyberaanvallen die anders een bedreiging zouden vormen voor hun organisatie.

Toen MSP’s recentelijk het doelwit werden van de Chinese hackeroperatie APT10, werd het nog maar weer eens duidelijk dat MSP-klanten een steeds groter risico lopen op een datalek. In een waarschuwing die werd uitgestuurd door het Amerikaanse Department of Homeland Security (DHS), was te lezen dat “er zich IT-providers onder de getroffen partijen bevonden, waarbij buitgemaakte gegevens mogelijk kunnen worden gebruikt om toegang te krijgen tot klantomgevingen.” Verder stuurde het DHS een lijst mee met aanbevelingen om de schade te beperken, waaronder het gebruik van two-factor authentication (2FA) en out-of-band technologie.

AuthAnvil MSP Protect is ontwikkeld op basis van innovatieve veiligheidsoplossingen, waaronder single sign-on (SSO) en 2FA. Het biedt een uitgebreide suite van zowel functionaliteiten om MSP’s te beschermen, als functionaliteiten die het MSP’s mogelijk maken om eenvoudig zelf Security-as-a-Service (SECaaS) aan te bieden en zo hun business uit te breiden. AuthAnvil MSP Protect is bovendien de enige oplossing voor identity- en toegangsbeveiliging, die integraties biedt met MSP-tools, zoals Kaseya, ConnectWise, Autotask, Labtech, N-able, IT Glue en Continuum. Dit exclusieve aanbod maakt AuthAnvil MSP Protect de MSP-branchestandaard voor beveiliging tegen de laagste total cost of ownership.

Kaseya ontwikkelde AuthAnvil MSP Protect specifiek voor MSP’s. SSO, 2FA en Password Server zijn inbegrepen bij de oplossing. Anders dan bij antivirus- en malwareoplossingen lost 2FA het wachtwoordprobleem op door gebruikers om meer dan één vorm van identificatie te vragen. Behalve iets wat gebruikers weten (een wachtwoord) wordt daarbij ook gevraagd naar iets wat zij bezitten (een token, al dan niet op een smartphone) of een uniek kenmerk van een persoon, zoals een vingerafdruk of een irisscan. Met SSO krijgen gebruikers toegang tot al hun applicaties, websites en clouddiensten door één simpel wachtwoord in te voeren. In combinatie met de beveiliging van 2FA lost SSO niet alleen het probleem van zwakke wachtwoorden op, maar verhoogt het ook de productiviteit van gebruikers doordat ze niet langer moeilijke wachtwoorden hoeven te onthouden en in te voeren.

“Voor ons als MSP is onze bedrijfsreputatie net zo belangrijk als de service die we leveren aan onze klanten”, zegt Chuck Bubeck, CEO van Ease Technologies. “Onze klanten vertrouwen erop dat wij ervoor zorgen dat onze omgevingen zo goed mogelijk worden beschermd en AuthAnvil helpt ons bij het realiseren daarvan. Dankzij Kaseya’s MSP Protect-strategie kunnen we kiezen voor een gelaagde veiligheidsaanpak gericht op elk soort bedreiging. Met AuthAnvil kunnen we erop rekenen dat we alle nodige maatregelen hebben genomen om te voorkomen dat wij onderwerp worden van nieuwsberichtgeving over veiligheidsproblemen.”

“Bij Kaseya blijven we onze beveiligingstechnologie innoveren om de zich almaar verder ontwikkelende bedreigingen voor te blijven, en altijd met de bedoeling om onze klanten met onze innovaties te helpen groeien”, zegt Jim Lippie, General Manager Cloud Computing bij Kaseya. “AuthAnvil MSP Protect is ontworpen om onze klanten te helpen om hun kritieke systemen en data op eenvoudige wijze te beschermen. We leven in een tijd waarin de dreiging van cyberaanvallen groter is dan ooit, en het is van essentieel belang dat MSP’s kiezen voor de juiste oplossing om hun investeringen te beschermen. MSP Protect is ontworpen om te voldoen aan de specifieke MSP-vereisten en om onze klanten een kans te bieden om hun omzet te verhogen.”

Meer informatie over AuthAnvil MSP Protect is te vinden op: https://authanvil.com/msp-solutions/msp-protect.

# # #

Over Kaseya
Kaseya is leverancier van complete IT-beheeroplossingen voor managed service providers en het mkb. Kaseya stelt organisaties in staat IT efficiënt te beheren en te beveiligen om zo succes te realiseren met IT-diensten. De oplossingen van Kaseya zijn beschikbaar als toonaangevende cloudoplossing en als on-premise-software. Hiermee hebben bedrijven vanuit één centraal punt controle over al hun IT, beheren ze makkelijk remote- en gedistribueerde omgevingen, en automatiseren ze verschillende IT-beheertaken. De oplossingen van Kaseya beheren momenteel meer dan tien miljoen endpoints over de gehele wereld en worden ingezet door klanten in uiteenlopende sectoren, waaronder retail, productie, gezondheidszorg, onderwijs, overheid, media, technologie en financiën. Kaseya heeft zijn hoofdkantoor in Dublin (Ierland), is niet-beursgenoteerd en is actief in meer dan twintig landen. Meer informatie is te vinden op www.kaseya.com.

Voor meer informatie:
Progress Communications
Inger Hund / Corinna Peekel
Tel.: 020 - 363 11 52
E-mail: kaseya@progresscommunications.nl

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie