• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Balabit verkozen tot Innovative Cyber Security Company op de IPACSO Awards 2015

Amsterdam, 26 oktober 2015 – Balabit, autoriteit in IT-beveiliging en gespecialiseerd in logmanagement en geavanceerde monitoringstechnologieën, viel donderdagavond 22 oktober in de prijzen op de IPACSO Awards met haar realtime User Behaviour Analytics-tool Blindspotter.

De European Cyber Security and Privacy Innovation Awards zijn een initiatief van IPACSO met als doel om innovatieve bedrijven in de cyber security sector te ondersteunen. Meer dan 55 bedrijven namen deel, waarvan er dertig een finaleplek behaalde. Een ervaren panel van ICT security experts, zakelijke -en technologische vernieuwers en venture capital vertegenwoordigers koos de winnaars in zeven categorieën. Jakub Boratyński, hoofd van de Trust en Security Unit bij de Europese Commissie, verzorgde de key note en reikte de awards uit. Balabit sleepte de Innovative Cyber Security Company-award in de wacht.

Zoltán Györkő, CEO van Balabit, getuigt: “We zijn erg trots om als Innovative Cyber Security Company bekroond te worden op de IPACSO Awards. Ik maak ook graag van de gelegenheid gebruik om alle finalisten te feliciteren. Een pionier zijn is nooit een makkelijke taak geweest: je faalt, je staat op, en je blijft volharden in afwachting van de eerste tekenen van erkenning. We zijn oprecht  dankbaar met de vroege en positieve marktfeedback over Blindspotter. Deze relatief nieuwe tool kondigden we een jaar geleden aan en is pas sinds juli 2015 algemeen verkrijgbaar. De reden achter de populariteit van de User Behavioural Analytics-oplossingen zoals  Blindspotter is, dat ze beveiligings- en fraudebeheermethoden transformeren die vaak een pijnpunt zijn voor IT-beslissers. Blindspotter verzamelt en analyseert gebruikersgerelateerde gebeurtenissen en gebruikerssessieactiviteiten realtime voor een beter overzicht van wat er daadwerkelijk gebeurt op het netwerk.”

Blindspotter, de next-gen security tool
Blindspotter is een realtime User Behaviour Analytics-oplossing (UBA) die gebruikersactiviteiten analyseert en verdachte gebeurtenissen opspoort, die voorkomen in het complete IT-systeem. Een voorbeeld is een beheerder die inlogt buiten zijn normale uren. Als zoiets is gesignaleerd, reageert Blindspotter automatisch om de impact van welke bedreiging dan ook te minimaliseren.

###

Over IPACSO

IPACSO (Innovation Framework for Privacy & Cyber Security Market Opportunities) wordt door het Directoraat-generaal DG CONNECT van de Europese Commissie ondersteund in het kader van het Europese onderzoeks- en innovatieprogramma FP7. De Belgische vakvereniging LSEC, het softwaresecuritybedrijf VASCO Data Security, het Ierse Waterford Institute of Technology, het Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung en het Ierse Espion zijn de oprichters van het IPACSO-consortium. Het project loopt tot oktober 2015. Voor meer informatie: http://ipacso.eu.

Over Balabit
Balabit – met het hoofdkantoor gevestigd in Luxemburg – is een toonaangevende leverancier van contextuele security-technologieën. Het bedrijf heeft als missie datalekken te voorkomen zonder bedrijven beperkingen op te leggen. Balabit opereert wereldwijd, samen met partners, via een netwerk van lokale kantoren binnen de Verenigde Staten en Europa. Balabit’s Contextual Security Intelligence™-strategie beschermt organisaties realtime tegen bedreigingen veroorzaakt door misbruik van risicovolle en privileged accounts. Oplossingen omvatten betrouwbaar systeem- en applicatie Log Management met contextbewuste dataopname, Privileged User Monitoring en User Behaviour Analytics. Samen identificeren zij ongebruikelijke gebruikersactiviteiten en bieden ze uitgebreid inzicht in mogelijke bedreigingen. In combinatie met bestaande control-based strategieën maakt Balabit een flexibele en mensgerichte benadering mogelijk om beveiliging te verbeteren, zonder extra barrières te creëren voor de bedrijfsvoering. Opgericht in 2000, heeft Balabit zich ruimschoots bewezen met 23 Fortune 100-klanten en ruim één miljoen zakelijke gebruikers wereldwijd. Voor meer informatie: www.balabit.com

Sinds 1 oktober 2015 heeft Balabit een nieuwe corporate brand en logo. Ook de tagline werd aangepast: ‘Contextual Security Intelligence’. Meer uitleg vind je hier.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met :
Progress Communications
Inger Hund/ Corinna Peekel
Balabit@progresscommunications.nl
T. 020 363 11 52

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie