• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Commvault voor vijfde achtereenvolgende jaar erkend voor uitstekende klanttevredenheid

Ervaring met ondersteunend personeel speelt een grote rol in het behalen van 98 procent klanttevredenheid

Utrecht, 18 november 2015 Commvault (Nasdaq: CVLT), specialist in enterprise-dataprotectie en informatiemanagement, behaalt een score van 98 procent op het gebied van klanttevredenheid, zo blijkt uit het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek dat voor het vijfde jaar werd uitgevoerd. Dit bevestigt de kwaliteit en betrokkenheid waarmee klanten geholpen worden om het maximale uit hun investering in Commvault-software te halen. Met deze investeringen zetten zij complexe data in als krachtig, strategisch bedrijfsmiddel. Een belangrijke factor die bijdraagt aan de hoge waardering, is het lage personeelsverloop dat tweehonderd procent beter is dan het sectorgemiddelde.

In de ondersteuning van Commvault staat het principe van een zich steeds continuerende innovatie centraal. Het rapport van dit jaar weerspiegelt deze kernwaarde door de focus te leggen op de rol die het werknemersdienstverband speelt bij klanttevredenheid. Volgens Commvault is een succesfactor voor het leveren van de service en technische ondersteuning waaraan klanten behoefte hebben, direct gerelateerd aan goed opgeleide en ervaren technici. Zij weten niet alleen hoe ze lastige technische problemen moeten oplossen, maar weten ook klantenservice van hoge kwaliteit te bieden.

Hieronder volgt een aantal opvallende resultaten uit het onderzoek.

  • In klanttevredenheidsonderzoeken behaalt Commvault een waardering van 98 procent, wat de gemiddelde klantwaardering van 81 procent overschrijdt [1].
  • Commvault scoorde 98 procent op het behalen van service level agreement-doelstellingen (SLA).
  • De online-selfserviceondersteuningstool van Commvault valt binnen het top 96-percentiel van ondersteuningsorganisaties die selfservicetools aanbieden voor eindgebruikers.
  • 63 procent van de tickets is opgelost op level 1-niveau, wat hoger is dan het sectorgemiddelde, dat op veertien procent ligt.
  • Bijna honderd procent van de klantenservicegesprekken van Commvault is in minder dan dertig seconden persoonlijk beantwoord, met een gemiddelde beantwoordtijd van veertien seconden.
  • Commvault biedt ondersteuning in meer dan 21 talen, meer dan het sectorgemiddelde. 

Commvault voert het onderzoek onder zijn klanten uit om te ondervinden hoe zij de klantondersteuning en -dienstverlening beoordelen. De resultaten vergelijkt de organisatie vervolgens met benchmarks uit de sector. Daarmee kan Commvault zijn ondersteuningsdiensten continu verbeteren. Ook biedt het bedrijf zo een ‘stem van de klant’ die prioriteiten en initiatieven op het gebied van IT-ondersteuning en -dienstverlening kan beïnvloeden. In het onderzoek komt een scala van onderwerpen aan bod, zoals tijd benodigd voor antwoorden ten opzichte van de tijd benodigd voor oplossen, ondersteunde talen, beveiliging en remote access.

Commvaults continuerende leiderschap op het gebied van technische ondersteuning en dienstverlening laat zien dat de mensen, processen en technologieën goed met elkaar kunnen samengaan. Dit heeft als gevolg dat klanten Commvault vertrouwen bij het optimaliseren van werkzaamheden, bij het behalen van strikte service levels en professionele successen, en bij het optimaliseren van de waarde van hun data – ongeacht tijd of locatie.

“De resultaten van ons vijfde jaarlijkse ondersteuningsonderzoek bevestigen dat wij met onze werkzaamheden aan klanten oplossingen van hoge kwaliteit bieden. Met deze oplossingen, en met onze betrokkenheid, bieden wij een goede klantervaring waarmee we hulp bieden voor hun datamanagementbehoeften”, zegt Eugene Trautwein, vicepresident Customer Support van Commvault. “Daarnaast geloven we dat onze positie als leider in het Gartner Magic Quadrant for Enterprise Backup Software & Integrated Appliances deze resultaten ondersteunt, aangezien dit toonaangevende onderzoeksbureau onze klantondersteuning en -tevredenheid geschikt heeft bevonden voor grotere omgevingen.”

De vergelijking met sectorgemiddelden is gemaakt met de uitkomsten van het HDI Support Center Practices & Salary Report uit 2014 door HDI, de grootste wereldwijde ledenvereniging op het gebied van IT-dienstverlening en technische ondersteuning. Commvault voert zijn ondersteunings- en dienstverleningsonderzoek elk jaar uit en levert doorlopend HDI-onderzoeksresultaten voor benchmarkdoeleinden.

De resultaten in het ondersteunings- en dienstverleningsonderzoek volgen op de recente bekendmaking van Commvaults next-generation portfolio met geïntegreerde oplossingen. Hieronder vallen softwareproducten, het Commvault Data Platform en verschillende diensten, die klanten helpen bij het beheer van data en informatie in het snel veranderende, wereldwijde ondernemingsklimaat. Met behulp van zijn Commvault Data Platform is Commvault in staat om proactief ondersteuning te bieden, die door technologie gedreven wordt. Hiermee ervaren klanten een betere dienstverlening en halen zij meer uit hun investeringen in Commvault-technologie.

[1] Source: 2014 HDI's annual Support Center Practices & Salary Report, page 31. Membership is required to download the full report here

Over Commvault
Commvault is leverancier van oplossingen voor databescherming en informatiemanagement. Het helpt bedrijven over de gehele wereld bij het activeren van hun data om meerwaarde te genereren en nieuwe inzichten op te doen, en bij het transformeren van moderne dataomgevingen. Met oplossingen en diensten die zowel direct als door een netwerk van partners en serviceproviders worden geleverd, beschikt Commvault over een van de grootste portfolio’s ter wereld op het gebied van databescherming en -herstel, cloud, virtualisatie, archivering, en filesync en share. Commvault wordt onderscheiden door zowel klanten als derde partijen op het gebied van technologische visie, innovatie en het vervullen van zijn rol als onafhankelijk en betrouwbaar expert. Doordat het geen belangen in hardware heeft of andere zakelijke verborgen agenda’s, kan Commvault zich volledig richten op datamanagement. Verschillende bedrijven – van klein tot groot en in verschillende sectoren – vertrouwen daarom op de oplossingen van Commvault, zowel on-premise, op verschillende mobiele platforms, naar en van de cloud, en als as-a-service. Commvault heeft wereldwijd meer dan tweeduizend medewerkers in dienst, is Nasdaq-genoteerd (CVLT) en heeft zijn hoofdkantoor in Tinton Falls, New Jersey, in de Verenigde Staten. Ga voor meer informatie over Commvault en hoe het bedrijf u kan helpen uw data voor u te laten werken naar commvault.com.   

Voor meer informatie:
Progress Communications
Inger Hund / Corinna Peekel
Tel.: +31 (0)20 363 11 52
E-mail: commvault@progresscommunications.nl

 

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie