• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Crowd Mobile introduceert entertainment sms-dienst Bongo in Nederland

Amsterdam, 19 oktober 2015 – Het Australische bedrijf Crowd Mobile biedt nu ook zijn populaire dienst Bongo aan in Nederland. Bongo is ’s werelds grootste sms-entertainmentservice die op al je vragen antwoordt en razend populair is onder jongeren.

Bongo weet dat…

Bongo is een brutale, grappige en superintelligente aap. Wie een sms’je stuurt naar 7070, krijgt binnen enkele minuten een antwoord. Je kan Bongo alles vragen: van treintijden, weetjes en weersvoorspellingen tot en met liefdesvragen. Een sms’je sturen kost drie euro.

De populairste vragen die worden gesteld, zijn de zogenaamde ‘ego-vragen’ waarbij klanten hun volledige naam en woonplaats sms’en. Bongo stuurt je dan binnen een paar minuten terug wat hij allemaal over je weet. Op de tweede plaats staan ‘liefdesvragen’. Gebruikers stellen vragen over relaties of over wie verliefd op hen is. Andere populaire vragen zijn: “Wanneer zal ik trouwen?”, “Hoeveel kinderen zal ik hebben?” of vragen over wat Bongo weet over de gebruikers, zoals met welke vrienden ze uitgaan, op welke school ze zitten etc. Bongo werkt dankzij een groot aantal intelligente researchers en een zeer geraffineerde software met een enorme database.

Bongo beantwoordt wereldwijd zo’n achthonderdduizend vragen per maand en is beschikbaar in 29 landen en 23 talen: Australië, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Duitsland, België (Frans- en Nederlandstalig), Frankrijk, Italië, Nederland, Zwitserland (Duits- en Franstalig), Bosnië, Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Finland, Hongarije, Macedonië, Montenegro, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slowakije, Spanje, Zweden en Turkije.

   

 

 

 

###

 

Over Bongo

Bongo is een sms-informatieservice. Het is de nieuwste manier om direct informatie te verkrijgen via de mobiele telefoon en werkt op alle mobiele netwerken in Nederland. Vragen via sms (of de volledige naam en woonplaats van de gebruiker) die naar 7070 worden gestuurd, worden binnen enkele minuten beantwoord. De totale kosten bedragen drie euro per verzonden bericht. Bongo is beperkt tot één sms per antwoord, wat gelijk is aan 160 karakters. Nederlandse gebruikers moeten minstens 18 jaar zijn of toestemming van ouders hebben om de dienst te gebruiken. Voor meer informatie, zie: http://askbongo.com/nl/.

 

Over Crowd Mobile

Crowd Mobile Limited houdt zich wereldwijd bezig met de verkoop van informatie- en entertainmentcontentdiensten voor mobiele telefoons en tablets. Het bedrijf faciliteert mobiele betalingstransacties verbonden met ongeveer zestig mobiele telefoonproviders in 25 landen. Ook biedt Crowd Mobile entertainment- en infotainmentproducten, waaronder een reeks applicaties gebaseerd op micro-activiteiten, zoals het beantwoorden van vragen, het bieden van stijladvies en het uitvoeren van taken. Het bedrijf levert tevens ‘koop nu’- en verwijzingslinkjes om mobiele transacties via deze apps mogelijk te maken. Onderdeel van Crowd Mobile’s mobiele content, producten en apps zijn onder andere Bongo Thinks waarmee gebruikers hun foto naar Bongo sturen en te horen krijgen hoe hij erover denkt, Passion for Fashion met direct stijladvies van experts, What Would Jesus Do voor feedback van medechristenen op je ideeën, Bongo – een sms-entertainmentservice, Buddy dat roddels opgraaft over mensen in het Verenigd Koninkrijk en Australië, en 63336 – een begrip in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. Het hoofdkantoor van Crowd Mobile Limited is gevestigd in Melbourne, Australië. Voor meer informatie: www.crowdmobile.com.


Voor meer informatie:

 

Progress Communications

Kinyi Tsui / Lianne van Dijk

E-mail: crowdmobile@progresscommunications.com  

Tel: +31(0) 20 363 11 52

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie