• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Datto lanceert nieuw Global Partner Program om Managed Service Providers te helpen groeien

Datto’s betrokkenheid bij MSP-partners aangetoond met unieke programmavoordelen

Amsterdam, 23 maart 2017 – Datto, marktleider op het gebied van complete databeschermingsoplossingen voor bedrijven overal ter wereld, kondigt een nieuw Global Partner Program aan. Datto is een organisatie die uitsluitend via partners verkoopt en stelt Managed Service Providers dan ook centraal. Met meer dan zesduizend partners wereldwijd vertrouwde Datto voor het creëren van een nieuw programma op de feedback van het MSP-ecosysteem. Het Datto Global Partner Program is ontworpen om de zakelijke groei van partners te stimuleren via enablement-programma’s die zich focussen op sales en marketing, met als doel om op het gebied van training, bijscholing en resources meer te investeren in de MSP-gemeenschap.

Het nieuwe programma bouwt voort op het voorgaande, bekroonde Datto-partnerprogramma en bestaat naast businessplanning, commerciële en technische bijscholing, verbeterde trainingen en de introductie van best practices, nu ook uit Datto’s oplossingen voor business continuity, disaster recovery en managed networking. Het Datto Global Partner Program omvat vier partnerniveaus: Business, Professional, Enterprise en Blue.

Een aantal highlights van het programma

  • MarketNow: een marketing automation-platform voor niet-marketeers met kant-en-klare promotiecampagnes, op maat te maken marketingmateriaal voorzien van beide merknamen, en gestroomlijnde social-mediacontent om op het juiste moment en met de juiste boodschap met klanten en prospects te communiceren voor verdere groei.
  • Benchmark Analysis: partners hebben de mogelijkheid om hun bedrijf te vergelijken met nieuwe onderzoeken en benchmarks van Datto’s best presterende partners. Zo bepalen ze kansen op het gebied van groei en training in samenwerking met hun Datto-accountmanagers.
  • Not for Resale (NFR) Program: Datto’s NFR Program voorziet partners van speciale kortingsprogramma’s voor intern gebruik of demo’s. Deze materialen ondersteunen de partners bij het uitvoeren van livedemonstraties voor klanten. Partners zijn nu in staat om één NFR-device per productgroep te ontvangen om zelf uit te proberen.
  • Advanced Sales Tactics Training: deze nieuwe cursus richt zich op de voordelen en mogelijkheden van het overstappen naar een hoger marktsegment en biedt unieke verkoopstrategieën voor organisaties die zich in de middenmarkt bevinden.

“Dit nieuwe programma stelt ons in staat om nauwer met onze partners samen te werken en ze te voorzien van de tools en middelen die ze nodig hebben om successen te boeken. Daarnaast motiveren we ze door middel van compleet nieuwe voordelen”, zegt Andrew Stuart, Managing Director Datto EMEA. “De Benelux-markt biedt voor ons en onze partners een enorm groeipotentieel. Het is dan ook essentieel dat we een partnerprogramma opstellen, dat aan deze behoefte voldoet. We blijven onze partners ondersteunen in hun groei en succes.”

# # #

Over Datto
Datto beschermt bedrijfsgegevens en biedt tienduizenden snelgroeiende bedrijven over de gehele wereld een veilige verbinding. Datto’s Total Data Protection-oplossingen zorgen voor probleemloze toegang tot bedrijfsgegevens op locatie, onderweg en in de cloud. Wereldwijd vertrouwen duizenden IT-dienstverleners op Datto’s combinatie van vooroplopende technologie en toegewijde dienstverlening, die er samen voor zorgen dat bedrijven ‘always on’ zijn. Het hoofdkantoor van Datto staat in Norwalk, Connecticut (VS). Andere vestigingen bevinden zich in Rochester, Boston, Portland, Toronto, Londen, Singapore en Sydney. Bezoek www.datto.com voor meer informatie.

Perscontact
Progress Communications
Inger Hund & Corinna Peekel
Datto@progresscommunications.nl
T. 020 363 11 52

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie