• Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de aandacht. Ook in de PR is...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

Gunar Nijenhuis aan de slag als Channel Account Manager Benelux bij Datto

Amsterdam, 10 april 2017 – Gunar Nijenhuis is door Datto, een innovatieve leverancier van complete dataprotectie-, recovery- en business continuity-oplossingen voor bedrijven overal ter wereld, aangesteld als Channel Account Manager voor de Benelux. Hij is verantwoordelijk voor het uitbreiden van Datto's business in de Benelux-regio. Nijenhuis wordt daarin vanuit Reading in Engeland ondersteund door een team van marketing-, sales- en techsupportspecialisten.

Nijenhuis heeft jarenlange ervaring in de IT-branche. Hij ondersteunt Datto in de Benelux bij het inspelen op de groeiende vraag in deze regio en bij het implementeren van business continuity-oplossingen samen met lokale channelpartners.

Voorafgaand aan zijn overstap naar Datto werkte Nijenhuis jarenlang in salesfuncties bij softwaredistributeur Portland Europe, die actief blijft bijdragen aan het verder uitbreiden van het strategische channelnetwerk van Datto.

Nijenhuis: “We horen steeds meer berichten over cyberaanvallen en er is steeds meer bescherming nodig van intellectueel eigendom, vooral in het midden- en kleinbedrijf. Daardoor biedt de Benelux veel potentieel voor ons. Wij willen deze kansen grijpen, samen met onze channel- en managed services-partners, en voldoen aan de verwachtingen van onze klanten – en die ook overtreffen. We hebben samen met onze distributiepartner Portland Europe al een basis gelegd. Daar wil ik bij Datto graag op voortbouwen.”

“Over het algemeen maken bedrijven in de Benelux zich veel zorgen om de beveiliging van hun data. Met onze uitbreiding in deze regio voldoen we aan de benodigde lokale ondersteuning voor bedrijven die downtime willen voorkomen”, zegt Andrew Stuart, Managing Director EMEA van Datto. “Europese organisaties hebben te maken met steeds meer soorten bedreigingen voor wat betreft hun IT-infrastructuur – van insider threats en ransomware tot en met simpelweg een brand of natuurramp. Het doel van onze bedrijfscontinuïteitsoplossing is om ervoor te zorgen dat Datto-gebruikers zonder problemen kunnen doorwerken, ongeacht de aard van de dreiging.”

Met de oplossingen van Datto hebben gebruikers probleemloze toegang tot data en kunnen ze gegevens ook snel herstellen. Datto levert zijn producten uitsluitend via channel- en managed services-partners. Het bedrijf richt zich met name op klanten in het midden- en kleinbedrijf.

# # #

Over Datto
Datto beschermt bedrijfsgegevens en biedt tienduizenden snelgroeiende bedrijven over de gehele wereld een veilige verbinding. Datto’s Total Data Protection-oplossingen zorgen voor probleemloze toegang tot bedrijfsgegevens op locatie, onderweg en in de cloud. Wereldwijd vertrouwen duizenden IT-dienstverleners op Datto’s combinatie van vooroplopende technologie en toegewijde dienstverlening, die er samen voor zorgen dat bedrijven ‘always on’ zijn. Het hoofdkantoor van Datto staat in Norwalk, Connecticut (VS). Andere vestigingen bevinden zich in Rochester, Boston, Portland, Toronto, Londen, Singapore en Sydney. Bezoek www.datto.com voor meer informatie.

Perscontact
Progress Communications
Inger Hund & Corinna Peekel
Datto@progresscommunications.nl
T. 020 363 11 52

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie