• Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de aandacht. Ook in de PR is...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

Indeed lanceert nieuwe, wereldwijde merkcampagne: elke baan is belangrijk

Amsterdam, 5 oktober 2015 Indeed,de nummer 1-vacaturesite ter wereld, lanceert een nieuwe, wereldwijde merkcampagne in acht landen. Hierin toont het bedrijf hoe het elke dag miljoenen werkzoekenden en werkgevers bij elkaar brengt.

Indeed breidt zijn merkcampagne uit naar aanleiding van goede resultaten in 2014. De naamsbekendheid van het bedrijf nam met minstens vijftig procent toe na een campagne in Australië, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. De merkcampagne blijft lopen in die landen en komt voor het eerst ook naar Nederland, Canada, Frankrijk en Japan.

“Indeed is aanwezig in meer dan vijftig landen. De campagne richten we op acht belangrijke markten waarin we een team hebben, dat nauw samenwerkt met werkgevers en werkzoekenden”, zegt Paul D’Arcy, SVP of Marketing van Indeed. “We hebben de afgelopen tien jaar een ongelofelijke wereldwijde groei doorgemaakt. Deze campagne helpt ons de awareness te laten toenemen in de markten waarin we opereren.”

De wereldwijde campagne gaat door met verhalen over een breed scala van beroepen in verschillende sectoren. Die borduurt voort op het thema ‘How the world works’ en laat zien hoe iedere persoon het verschil kan maken en kan bijdragen aan het succes van een bedrijf of zelfs van een complete sector. De campagne bevat tv-, social media-, online- en outdooruitingen.

“We weten dat het hebben van een bevredigende carrière een van de belangrijkste aspecten is in een mensenleven. We willen het belang daarvan extra onder de aandacht brengen”, zegt D’Arcy. “Deze campagne toont aan hoe toegewijd we zijn aan het helpen van werkgevers en werkzoekenden met het vinden van de perfecte match.”

Bekijk de nieuwe campagne:

 

Hoe robots werken
Hoe voetbal werkt
Hoe rock-'n-roll werkt

Over Indeed

Als ’s werelds grootste vacaturesite met meer dan 180 miljoen unieke bezoekers per maand in meer dan vijftig verschillende landen, is Indeed uitgegroeid tot dé katalysator om de wereld aan werk te helpen. Indeed is gedreven om voor iedereen de juiste vacature te vinden. Indeed helpt bedrijven van elke grootte om het beste talent te werven en biedt werkzoekenden de beste kans om aangenomen te worden.

Voor meer info

Progress Communications

Inger Hund / Stella Jansen

Tel.: 020 363 11 52

E-mail: indeed@progresscommunications.nl

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie