• Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de aandacht. Ook in de PR is...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

Managed Service Provider The 20 stapt over van ConnectWise® naar Kaseya

Uitgebreide multi-tenancy-mogelijkheden en geavanceerde functies van Kaseya BMS helpt omzet te vergroten en klanten te behouden

Den Haag, 10 mei 2017 – Kaseya®, leverancier van IT-systeembeheeroplossingen voor managed service providers (MSP’s) en het mkb, gaat samenwerken met The 20. Deze MSP selecteerde Kaseya BMS als zijn nieuwe oplossing voor professional services automation (PSA). The 20 stapte over van ConnectWise® naar Kaseya vanwege de nieuwste BMS-update met verbeterde multi-tenancy-mogelijkheden en geavanceerde functies. BMS is onderdeel van het Kaseya IT Complete Unified MSP Growth Platform en ondersteunt MSP’s bij al hun backendactiviteiten. De oplossing is daarnaast twee derde goedkoper dan die van concurrenten.

BMS overtreft de eerste generatie PSA-oplossingen, zoals ConnectWise, door een gebruiksvriendelijke cloudoplossing te bieden, die snel en eenvoudig is te implementeren. PSA-tools helpen MSP’s met het verzamelen en analyseren van informatie die de efficiëntie en winstgevendheid van het bedrijf vergroot. De BMS-update gaat nog een stap verder en stelt MSP’s en groepen MSP’s in staat om op basis van hun PSA-oplossing nieuwe diensten te creëren, die zowel de omzet als het klantbehoud verbeteren.

De BMS-update biedt daarnaast krachtige vertrouwensrelaties. Door de beveiligde multitenant-infrastructuur van BMS zijn grote MSP’s en groepen MSP’s – zoals The 20 – in staat de ’parent-child’-relaties tussen PSA-exemplaren eenvoudig te beheren. De oplossing voorziet The 20 van holistisch inzicht en veilige informatiedeling tussen alle klanten. Zo is er een beter overzicht en een efficiëntere distributie van best practices. Daarnaast helpt Kaseya’s PSA Migrator-oplossing organisaties om snel en eenvoudig klantaccounts en -contacten van de oplossingen van concurrenten te migreren naar BMS. Deze oplossing is voorzien van BMS Express, specifiek ontworpen voor het migreren van ConnectWise-klanten.

Een aantal mogelijkheden van de nieuwe BMS-versie

  • Multitenant-vertrouwensrelaties en businesstemplates: gebruikers kunnen de vertrouwensrelatie tussen MSP’s op veilige wijze definiëren en best practice businesspolicy’s efficiënt implementeren en beheren binnen meerdere MSP’s.
  • Centrale servicedesk:‘parent’-MSP’s kunnen hun verschillende ‘child’-MSP’s voorzien van een gecentraliseerde servicedesk. Servicedeskmedewerkers op ‘parent’-niveau beheren dan via een veilige vertrouwensrelatie op centraal niveau de tickets van elke ‘child’-MSP.
  • REST API-updates voor eenvoudige third party-integratie:een uitgebreide nieuwe REST API faciliteert vele third-party integraties, waaronder best-in-class MSP-oplossingen, zoals Customer Thermometer-klantonderzoeken, BrightGauge-business intelligence en -dashboards, IT Glue-IT-documentatie en QuoteWerks-prijsopgave en -voorstel.
  • Live Connect-integratie: de one-click-toegang tot Live Connect-bediening op afstand in VSA helpt MSP’s bij het opsporen van fouten en bij het beheer van endpoints, ongeacht hun locatie.

“Dankzij de nieuwe functies van BMS was de beslissing snel genomen”, zegt Tim Conkle, CEO van The 20. “We zijn nu niet alleen in staat onze klanten beter te bedienen, ook de algehele ervaring met BMS en Kaseya is uitstekend. Deze investering brengt grote voordelen met zich mee op zowel het gebied van kostenbesparing als de mogelijkheid nieuwe diensten aan te bieden op basis van het product zelf. En we denken dat Kaseya en BMS ook in de toekomst met onze behoeften meegroeien en mee-ontwikkelen.”

“Na jaren te hebben geworsteld met de eerste generatie PSA-oplossingen, blijkt dat BMS precies de oplossing is die MPS’s zochten. De toevoeging van The 20 aan ons klantportfolio bevestigt dat”, zegt Fred Voccola, CEO van Kaseya. “Onze PSA Migrator-oplossing met BMS Express maakt datamigratie en het overstappen van een andere PSA-oplossing naar BMS zeer eenvoudig. Daardoor is de beslissing van The 20 zo snel genomen. En dat is te zien aan de historische gebruiksaantallen van BMS en ons overkoepelende IT Complete-platform.”

BMS biedt MSP’s een complete oplossing voor hun bedrijfsvoering, zonder de overbodige extra’s en technologische beperkingen van legacy-PSA-systemen. Daarnaast is de oplossing met een all-inprijs van 25 dollar per licentie per maand minstens 66 procent goedkoper dan die van zijn concurrenten.

Huidige ConnectWise-, AutoTask®- en Tigerpaw®-klanten kunnen een jaar lang gratis gebruikmaken van BMS. Meer informatie: http://www.kaseya.com/forms/bms-competitive-offer.

###

Over The 20
The 20 (www.the20.com) is een exclusieve business development-groep voor managed service providers (MSP’s), die zich richt op het revolutioneren van de IT-branche met zijn gestandaardiseerde all-in-one-benadering. Het robuuste RMM-, PSA- en documentatieplatform van The 20 maakt gebruik van het in de VS gevestigde Help Desk and Network Operations Center en voorziet zo al zijn MSP-klanten van de beste service. The 20 gaat een stap verder dan bewezen tools en processen, en biedt een gegarandeerd salesmodel, een community van toonaangevende bedrijven in de branche en ultieme schaalbaarheid.

Over Kaseya
Kaseya is leverancier van complete IT-beheeroplossingen voor managed service providers en het mkb. Kaseya stelt organisaties in staat IT efficiënt te beheren en te beveiligen om zo succes te realiseren met IT-diensten. De oplossingen van Kaseya zijn beschikbaar als toonaangevende cloudoplossing en als on-premise-software. Hiermee hebben bedrijven vanuit één centraal punt controle over al hun IT, beheren ze makkelijk remote- en gedistribueerde omgevingen en automatiseren ze verschillende IT-beheertaken. De oplossingen van Kaseya beheren momenteel meer dan tien miljoen endpoints over de gehele wereld en worden ingezet door klanten in uiteenlopende sectoren, waaronder retail, productie, gezondheidszorg, onderwijs, overheid, media, technologie en financiën. Kaseya heeft zijn hoofdkantoor in Dublin (Ierland), is niet-beursgenoteerd en is actief in meer dan twintig landen. Meer informatie is te vinden op www.kaseya.com.

Voor meer informatie:
Progress Communications
Inger Hund / Corinna Peekel
Tel.: 020 - 363 11 52
E-mail: kaseya@progresscommunications.nl

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie