• Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de aandacht. Ook in de PR is...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

NEXTBASE selecteert Progress Communications voor zijn pr- en communicatieactiviteiten in de Benelux

NEXTBASE, de Europese marktleider op het gebied van dashcams, kiest Progress Communications voor zijn pr- en communicatieactiviteiten in de Benelux. Samen met Progress Communications is NEXTBASE van plan zijn Benelux-activiteiten uit te breiden door middel van verbeterde communicatie over zijn productaanbod en het aanhalen van de banden met retailers die al NEXTBASE-producten verkopen in België, Nederland en Luxemburg. Progress Communications vormt het aanspreekpunt voor informatie, nieuws en reviews.

NEXTBASE is een Europese producent van dashcams en draagbare automotive-entertainmentsystemen. Het bedrijf, dat is gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, richt zich op het leveren van kwalitatieve producten die aansluiten op de marktbehoeften, zonder overbodige extra’s. De kwaliteit van de producten wordt gegarandeerd door middel van klantreviews, continue ontwikkeling en Europese regelgeving en veiligheidseisen. Op deze manier biedt het bedrijf de beste en veiligste voertuigaccessoires.

De NEXTBASE iN-CAR CAM™ 312GW Dash Cam is Europa’s bestverkopende dashcam met opnamen van hoge kwaliteit in Full 1080p HD en met 30fps. Net als de andere NEXTBASE-dashcams wordt de iN-CAR CAM™ 312GW Dash Cam geleverd met het Click & Go Powered Magnetic Car Mounting-systeem. Distributeurs voor NEXTBASE zijn Autovision (Nederland) en AVC Enterprises (België en Luxemburg).

Richard Browning, Sales Director bij NEXTBASE: “Onze prioriteit is het leveren van de beste kwaliteit – en dat geldt niet alleen voor onze producten, maar ook voor onze pr- en communicatieactiviteiten. NEXTBASE-dashcams zetten de Britse verzekeringsmarkt op zijn kop. Dankzij de uitzonderlijk goede opnamekwaliteit van onze producten worden deze door alle grote Britse verzekeraars geaccepteerd als bewijs bij ongelukken. Daarnaast geven veel verzekeraars bij gebruik van onze dashcams kortingen. In de toekomst gaan we ook samenwerken met grote verzekeraars in de Benelux en we zijn er zeker van dat Progress Communications ons kan helpen onze doelstellingen te behalen. Wat ons over de streep trok, was hun jarenlange ervaring in consumentenelektronica en hun uitgebreide medianetwerk.”

“We zijn blij om NEXTBASE aan ons klantenbestand toe te voegen”, zegt Stella Jansen, Managing Director van Progress Communications. “We kijken ernaar uit om NEXTBASE te ondersteunen en de sales en brand awareness van het bedrijf in de Benelux te vergroten. Als marktleider in dashcams in het Verenigd Koninkrijk sluit het merk perfect aan op ons klantportfolio in consumentenelektronica. We staan te trappelen om met NEXTBASE samen te werken en voorspellen een succesvol en effectief partnership.”

NEXTBASE-producten zijn in de Benelux verkrijgbaar bij onder meer MediaMarkt en Krëfel.

Reviewaanvragen worden afgehandeld door Progress Communications. Neem contact op met Allard Rustenhoven via nextbase@progresscommunictions.nl.

Over NEXTBASE
NEXTBASE is opgericht in 1999 met als doel het ontwerpen en produceren van betaalbare en veilige draagbare entertainmentsystemen van hoge kwaliteit. Dankzij zijn achtergrond in veiligheid was NEXTBASE in staat als eerste zijn dashcams bij verschillende populaire Britse retailers onder te brengen. Vanuit het hoofdkantoor in West End, Surrey, biedt het bedrijf sales- en marketingondersteuning voor al zijn producten. NEXTBASE en zijn medewerkers zijn zeer gefocust op het leveren van kwaliteit – met als doel het ontwerpen van producten die zijn afgestemd op de Britse markt en gebaseerd op klantreviews en continue ontwikkeling. Daarnaast heeft NEXTBASE een technical support centre in Caerphilly, Zuid-Wales. De technische medewerkers zijn opgeleid om ondersteuning te bieden voor elk NEXTBASE-product en beschikken daarnaast over uitgebreide kennis over de garantievoorwaarden. Het technical support centre richt zich op reparaties, garantiegerelateerde werkzaamheden en research & development.

Contact:
Progress Communications
Stella Jansen
Managing Director
T: +31 (0)20 20 363 11 52
E: nextbase@progresscommunications.nl

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie