• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Nieuwe oplossing van Verint automatiseert handmatige processen met softwarerobots

  • Verint Robotic Process Automation legt processen in verschillende applicaties vast en laat ze uitvoeren door robots om medewerkers meer tijd te geven voor klantcontact

  • Voor de samenwerking tussen Verint Robotic Process Automation en andere applicaties of systemen zijn geen integraties of aanvullende programmeerwerkzaamheden nodig

Amsterdam, 25 juli 2016 Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) introduceert Verint Robotic Process Automation dat bedrijven helpt bij het automatiseren van handmatige en repetitieve processen. Met de oplossing is het mogelijk om routinetaken in verschillende applicaties door softwarerobots te laten uitvoeren, zonder dat hiervoor integraties of aanvullende programmeerwerkzaamheden nodig zijn. Zo kunnen organisaties efficiënter werken, kosten besparen en een einde maken aan fouten als gevolg van het handmatig invoeren van data. Het automatiseren van bepaalde processen verhoogt bovendien de veiligheid van gevoelige data en helpt bedrijven te voldoen aan wetgeving.

Voor veel bedrijven zijn tijdrovende zakelijke processen, soms met duizenden tegelijk, de dagelijkse realiteit. Robotic Process Automation helpt ze die standaardhandelingen, zoals adreswijzigingen, het verwerken van claims en het accepteren van aanvragen, geautomatiseerd uit te voeren. Dat helpt bij het voorkomen van fouten die het gevolg zijn van het handmatig invoeren van data. Bovendien houden werknemers zo meer tijd over voor werkzaamheden die daadwerkelijk toegevoegde waarde hebben voor de business, en die de relatie met de klant versterken.

Robotic Process Automation maakt het bedrijven mogelijk om:

  • productiviteit te verhogen door een groot aantal contactcenter- en backofficeprocessen te automatiseren;
  • kwaliteit naar een hoger niveau te tillen en een einde te maken aan menselijke fouten die het gevolg zijn van het invoeren van data in verschillende systemen;
  • te voldoen aan wetgeving door processen te automatiseren volgens de geldende regels;
  • snel op te schalen door direct extra softwarerobots in te zetten tijdens piekmomenten of andere onverwachte toenames in de werkdruk;
  • te besparen op operationele kosten doordat werknemers minder tijd kwijt zijn aan alledaagse en repetitieve handelingen;
  • het maximale te halen uit de beschikbare tijd en middelen door processen die geen waarde toevoegen, te laten uitvoeren door softwarerobots;
  • een veilige omgeving te onderhouden door bepaalde, gevoelige informatie te laten verwerken door softwarerobots in plaats van door werknemers.

Verint Robotic Process Automation maakt gebruik van visuele-herkenningstechnologie, en er zijn geen integraties of programmeerwerk voor nodig om de oplossing te laten samenwerken met andere applicaties. Verint Robotic Process Automation kan zakelijke processen op meerdere applicaties uitvoeren door alle muisklikken en navigatiestappen vanuit de interfaces van die applicaties zelf vast te leggen. Zo kunnen bedrijven dus eenvoudig scripts vastleggen, die de softwarerobots vervolgens uitvoeren. Een centralized administrator of business user manager kan de productiviteit van de robots vervolgens controleren en beheren in het web-based dashboard van Robotic Process Automation.

Dezelfde technologie kan ook gebruikt worden om werknemers te helpen, bijvoorbeeld door ze door nieuwe of zelden gebruikte processen te gidsen aan de hand van een ‘show me’-functionaliteit. Op die manier kan de oplossing bovendien helpen bij het inwerken van nieuwe werknemers. En met de Verint Process Assistant is de technologie in te zetten om de taken die een medewerker op een desktop handmatig uitvoert, gedeeltelijk te automatiseren.

“Om te kunnen voldoen aan het hoge tempo en de eisen van een zwaar concurrerende markt, staan organisaties vaak voor de uitdaging om meer te doen in minder tijd”, zegt Michiel Lely, Vice President Practises bij Verint. “Dat is precies waar software als Robotic Process Automation bij kan helpen. Deze oplossing is ontworpen om routinetaken en -processen te vergemakkelijken en de productiviteit een boost te geven, het aantal fouten terug te dringen en de kwaliteit van het klantcontact te verbeteren. Daarnaast helpt Robotic Process Automation bij het veiligstellen van gevoelige informatie en bij het voldoen aan wetgeving.”

“Door routinetaken te automatiseren, besparen organisaties veel tijd die hun werknemers kunnen besteden aan werkzaamheden die echt waarde toevoegen en gericht zijn op de klant”, voegt Lely toe. “Dat helpt niet alleen om efficiënter te werken, het zorgt ook voor meer betrokken werknemers, omdat ze meer tijd kunnen besteden aan interessantere werkzaamheden.”

### 

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) is wereldwijd toonaangevend in Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op optimalisatie van klantengagement, security-intelligence en fraude, risico en compliancy. Meer dan tienduizend organisaties in 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100 – vertrouwen op de intelligentie van Verint-oplossingen om beter geïnformeerde, effectievere en beter getimede beslissingen te kunnen nemen. Kom meer te weten over hoe we A Smarter World creëren met Actionable Intelligence op http://www.verint.com

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications
Corinna Peekel / Ruud Berendsen
T. 020 363 11 52
verint@progresscommunications.nl

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie