• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Partnership Criteo en Integral Ad Science biedt klanten wereldwijd merkbescherming

Samenwerking garandeert inhoudelijke kwaliteit Criteo-advertenties en het voldoen aan beschermingseisen

Amsterdam, 28 april 2016 Criteo (Nasdaq: CRTO), specialist op het gebied van performancemarketing, gaat een internationaal partnership aan met Integral Ad Science dat wereldwijd toonaangevend is in kwantificering van digitale-mediakwaliteit. Door deze samenwerking kan Criteo inventory van topkwaliteit blijven garanderen en daarmee voldoen aan de strikte eisen op het gebied van merkbescherming. Zo helpt het bedrijf marketeers niet alleen hun merk te beschermen, maar ook de ROI te maximaliseren.

Door de krachten te bundelen met die van Integral Ad Science, kunnen Criteo-adverteerders wereldwijd zichzelf ervan verzekeren dat hun advertenties verschijnen op relevante websites die brand-safe zijn. Consumenten die Criteo advertenties zien, kunnen rekenen op een doelgerichte, niet-opdringerige en merkbeschermde multiscreenervaring via alle kanalen.

Piet-Hein Kerkhof, Managing Director Benelux en Nordics van Criteo: “De kwaliteit van de websites waar onze advertenties getoond worden, is van het grootste belang voor zowel Criteo als onze klanten. Ons partnership met Integral Ad Science stelt onze klanten over de gehele wereld in staat zichzelf ervan te verzekeren dat hun doelgroepen de beste, meest gepersonaliseerde en relevante advertentie-ervaring krijgen, die er is. We zijn enthousiast over de samenwerking met Integral Ad Science, aangezien we voor wat betreft merkbescherming mede hierdoor blijvend voldoen aan de standaarden van zowel de branche als de klant.”

Het partnership levert Criteo een bredere brand-safe dekking op door de beschikbaarheid in tien talen en daarnaast een verhoogd bereik door de wereldwijde aanwezigheid van Integral Ad Science. Met meer dan drie miljard dagelijks verwerkte advertentie-impressies biedt Integral Ad Science merkbescherming via data-analyses op pagina- en URL-niveau. Hierdoor wordt voorkomen dat advertenties verschijnen op websites met content die Criteo als ongeschikt bestempelt. Dankzij de 14.000 directe relaties van Criteo met uitgevers is elke website waar een advertentie is geplaatst, uitgebreid onderzocht en is de site veilig om te bezoeken.

###

Over Integral Ad Science
Integral Ad Science is in de branche van digitaal adverteren erkend op het gebied van merkbeschermingstechnologie. Het bedrijf biedt contentverificatie en gegevens over viewability van advertenties om merkcampagnes via internationale platforms te beschermen. Met zijn technologie is het mogelijk nauwkeurige, gedetailleerde informatie over meerdere maatstaven van mediakwaliteit te verkrijgen. Zo is het potentieel van onlineadvertenties te maximaliseren en zijn de merken waarmee het bedrijf samenwerkt, te beschermen.

Over Criteo
Criteo (Nasdaq: CRTO) biedt gepersonaliseerde performancemarketing op uitgebreide schaal. Door de opbrengsten na de klik te meten, maakt Criteo ROI transparant en eenvoudig meetbaar. Op 31 december 2015 had Criteo meer dan 1.800 medewerkers in 27 kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, EMEA en Azië-Pacific. Van daaruit bedient het wereldwijd meer dan tienduizend adverteerders en heeft het directe relaties met bijna 14.000 uitgevers. Meer informatie is te vinden op www.criteo.com.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Progress Communications

Inger Hund / Kinyi Tsui

Criteo@progresscommunications.nl

T. 020 363 11 52

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie