• Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de aandacht. Ook in de PR is...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

Polycom introduceert Polycom VVX 101 en Polycom VVX 201: zakelijke mediatelefoons ideaal voor kleine werkplaatsen en gemeenschappelijke ruimtes

Polycom voegt nieuwe, rendabele producten toe aan het marktleidende portfolio van zakelijke mediatelefoons met Polycom HD Voice-, Polycom Acoustic Clarity- en Acoustic Fence-technologie

Amsterdam, 27 juli 2015 –Met als doel om voor elk bedrijf makkelijke samenwerkingservaringen van hoge kwaliteit te ontwikkelen, voegt Polycom, Inc. (Nasdaq: PLCM) twee nieuwe, betaalbare, toegankelijke bureautelefoons aan zijn marktleidende portfolio van spraakoplossingen toe.

Communicatie tussen collega’s, leveranciers en verkopers is de kern van elk bedrijf, en de focus op de boodschap in plaats van de technologie erachter is van groot belang om productieve gesprekken te kunnen voeren. Polycoms serie van VVX zakelijke mediatelefoons staat bekend om haar makkelijk te gebruiken ontwerp en ongeëvenaarde spraakkwaliteit voor duidelijke, ononderbroken gesprekken. Net als hun voorgangers werken de nieuwe Polycom VVX 101- en Polycom VVX 201-telefoons met verschillende verenigde communicatieplatforms en zijn ze ontworpen voor elke organisatie, ongeacht de grootte en het budget.

De nieuwe Polycom VVX 101 zakelijke mediatelefoon is een betaalbare oplossing voor kleine kantoren en thuiswerkplaatsen, lobby’s en gedeelde werkplekken – overal waar mensen behoefte hebben aan een eenvoudige telefoon met slechts één lijn. De Polycom VVX 201 zakelijke mediatelefoon is ontworpen voor organisaties die op zoek zijn naar een kosteneffectieve telefoonoplossing, en die behoefte hebben aan twee lijnen en een breed scala van bedrijfstelefoniefuncties. Beide toestellen bieden levensechte gesprekken dankzij Polycoms marktleidende HD voice-, Polycom Acoustic Clarity- en Polycom Acoustic Fence-technologie. Ze hebben een uitstekende geluidskwaliteit en zorgen voor lawaaivrije, echovrije gesprekken die net zo natuurlijk klinken als wanneer je er echt zou zijn.

“Polycom blijft zich inzetten voor de beste spraakkwaliteit voor duidelijke communicatie, en heeft begrip voor elke prijsklasse”, zegt Ashan Willy, Senior Vice-President Worlwide Product Management & Systems Engineers van Polycom. “De Polycom VVX 101 en Polycom VVX 201 breiden Polycoms zakelijke-mediatelefoonsportfolio uit en weerspiegelen direct onze visie om de menselijke samenwerking te versterken met op standaarden gebaseerde oplossingen die open en toegankelijk zijn. Met de juiste combinatie van technologie, mensen en processen kunnen organisaties hun productiviteit verbeteren, hun innovatie stimuleren en hun concurrentievoordeel aanscherpen.”


De Polycom VVX 101- en Polycom VVX 201-telefoons hebben een intuïtieve gebruikersinterface, waardoor ze voor iedereen makkelijk te gebruiken zijn. Ze zijn ontworpen om installatie, configuratie en upgrades zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken. Beheerders houden makkelijk toezicht op een groot aantal telefoons binnen de organisatie en beheren die met behulp van Polycom Zero Touch Provisioning en web-based configuration.

De Polycom VVX 101 en Polycom VVX 201 zakelijke mediatelefoons werken samen met een breed scala van SIP call control platforms en integreren met derdepartij-web-based UC en productiviteitstoepassingen.

De Polycom VVX 101 en Polycom VVX 201 zakelijke mediatelefoons zijn vanaf vandaag overal verkrijgbaar.

 

Over Polycom

Polycom helpt organisaties de kracht van samenwerking te ontketenen. Wereldwijd overbruggen meer dan vierhonderdduizend bedrijven en organisaties afstanden met veilige video-, spraak- en contentoplossingen van Polycom. Polycom en zijn partnerecosysteem bieden flexibele samenwerkingsoplossingen voor elke omgeving en leveren de beste gebruikerservaring en ongeëvenaarde investeringsbescherming.

Progress Communications

Inger Hund / Kinyi Tsui

Telefoon: +31 (0)20 363 11 52

E-mail: Polycom@progresscommunications.nl

 

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie