• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Real-Time Speech Analytics van Verint optimaliseert klantbetrokkenheid door inzet van Actionable Intelligence

Amsterdam, 31 augustus Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) breidt zijn Real-Time Speech Analytics-oplossing verder uit. Met deze software zijn klantcontacten al tijdens telefoongesprekken te analyseren op basis van gespreksindicatoren. Dat biedt organisaties de mogelijkheid om proactief te opereren en voor wat betreft de interactie met klanten kansen te herkennen. De mogelijkheid om direct in te grijpen in gesprekken, biedt de kans om klantvragen vaker direct volledig te beantwoorden. Dat verbetert de klantervaring en verhoogt de klanttevredenheid en loyaliteit.

Contextueel advies op het juiste moment
De geavanceerde rules engine in Verint Real-Time Speech Analytics identificeert de aan- of afwezigheid van woorden of zinnen, en het sentiment dat de klant uitdrukt. Op basis van regels in de engine en nabijheidscondities van wel of niet uitgesproken woorden biedt de software callcenter-agents de juiste contextuele hulp.

Volgens Donna Fluss, President DMG Consulting LLC, is real-time speech analytics revolutionair “doordat het de mogelijkheid biedt de uitkomst van een gesprek te veranderen terwijl de klant nog aan de lijn is.”

Het gebruiken van realtime inzicht van interacties op het moment dat ze plaatsvinden, biedt customer service-professionals de informatie die ze nodig hebben om klantinteracties te ondersteunen en te zorgen voor succesvolle uitkomsten. Voor organisaties betekent dit, dat ze hun saleskansen vergroten en beter inspelen op compliance-eisen – van overheidseisen en brancheregels tot en met interne beleidsregels.

Realtime mogelijkheden tegen lage kosten
Real-Time Speech Analytics is direct ingebouwd in de Verint-recorder. Dat maakt het voor Verint-klanten eenvoudig om de oplossing in te zetten tegen een lagere cost of ownership. De oplossing maakt gebruik van Verints nieuwe, speciaal gebouwde speech engine die fonetische herkenning combineert met volledige gesprektranscripten. Geavanceerde taalherkenning biedt organisaties het snelle en accurate inzicht dat ze nodig hebben. 

Krachtige combinatie met Verint Workforce Optimization
Organisaties kunnen volop profiteren van Verint Real-Time Speech Analytics door deze in te zetten als extensie van Verint Speech Analytics en Verint Desktop and Process Analytics. Klanten profiteren van de mogelijkheden van Verint Speech Analytics door eerst gedragspatronen te herkennen en te verbeteren, en deze kennis vervolgens te benutten voor het creëren van advies en regels voor real-time speech analytics. Door in te zoomen op specifieke gesprekstypen en trends, is het mogelijk een positieve klantervaring te creëren, het navolgen van procesregels te verbeteren en te zorgen voor betere gespreksresultaten. De toevoeging van Verint Desktop and Process Analytics biedt contextuele bewustwording door een combinatie van desktop- en transactiegerelateerde informatie om zo regels uit te breiden en de relevantie en accuratesse te vergroten.

Real-Time Speech Analytics is onderdeel van het brede Customer Engagement Optimization-portfolio van Verint, dat in verschillende varianten beschikbaar is, waaronder in de cloud en on-premise. Zo kan een organisatie kiezen voor de oplossing die het best past.

###

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) is wereldwijd toonaangevend in Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op optimalisatie van customer engagement, security-intelligence en fraude, risico en compliancy. Meer dan tienduizend organisaties in 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100 – vertrouwen op de intelligentie van Verint-oplossingen om beter geïnformeerde, effectievere en beter getimede beslissingen te kunnen nemen. Kom meer te weten over hoe we A Smarter World creëren met Actionable Intelligence op www.verint.com

Neem voor meer informatie contact op met:
 
Progress Communications
Corinna Peekel / Ruud Berendsen
T. 020 363 11 52
E. Verint@progresscommunications.nl

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie