• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Sitecore benoemt Conclusion Digital tot Gold Partner

Amsterdam, 2 juli 2015Sitecore benoemt Conclusion Digital tot Gold Partner. Dit betekent dat de digitale dienstverlener met vestigingen in Utrecht en Amsterdam zijn expertise heeft bewezen op het gebied van het Sitecore-platform, en dat het bedrijf investeert in de toekomst. Conclusion Digital bouwde eerder onder meer de nieuwe website van het Mauritshuis in Den Haag en won daarmee de Best Digital Marketing Solution Award 2014 van Sitecore. Daarnaast gaat de dienstverlener de nieuwe Bruna-website op het Sitecore-platform ontwikkelen.

De Gold Partner-status van Sitecore stelt Conclusion Digital in staat zich te onderscheiden van andere serviceproviders. Zo laat het bedrijf zien dat het beschikt over hoogwaardige kwaliteiten op het vlak van experience management. Dit komt tot uiting in implementaties, klantenservice en de werving van nieuwe klanten. Met deze status verhoogt Conclusion Digital bovendien zijn betrouwbaarheid op het gebied van datagedreven marketingoplossingen voor prospects en bestaande klanten. Dit biedt op zijn beurt weer nieuwe kansen met Sitecore-technologie.

“Met de benoeming tot Sitecore Gold Partner kunnen we nog beter laten zien hoe wij met Sitecore-technologie de zakelijke resultaten van onze klanten verbeteren. Mede dankzij onze ruim negentig professionals zorgen we ervoor dat organisaties kunnen transformeren, innoveren en groeien in een disrupted markt”, zegt Jeroen Borst, directeur bij Conclusion Digital en verantwoordelijk voor de Digital Marketing-tak. “We zijn erg blij met deze erkenning van Sitecore. Het Gold Partner-schap sluit aan op de groei die we als Conclusion Digital doormaken en stelt ons nog beter in staat om onze klanten te bedienen met geïntegreerde digitale oplossingen”, stelt directeur Guus van de Mond.

Conclusion Digital maakt deel uit van Conclusion, een veelzijdige zakelijk dienstverlener met ruim 1.900 professionals.

# # #

Over Conclusion Digital

Conclusion Digital is een unieke digitale dienstverlener, gevestigd in Utrecht en Amsterdam. We hebben alle digitale expertise in huis om uw organisatie te helpen transformeren, innoveren en groeien in een ‘disrupted’ markt.

Ons team bestaat uit ruim 90 professionals: creatieve strategen, UX consultants, designers, media-, marketing- en business consultants, project managers, web developers, mobile developers en applicatie developers.

We maken deel uit van Conclusion, wat bestaat uit zo’n 25 gespecialiseerde bedrijven met ruim 1700 professionals. Die staan garant voor een keten van expertises, van IT Infrastructure en Applications tot aan Human Resource, Performance, Learning, Transformation, Improvement en Marketing & Communication diensten.

Die combinatie van expertise en het Conclusion netwerk is wat Conclusion Digital anders maakt: we kunnen een stap verder gaan om complexe vraagstukken het hoofd te bieden.

Over Sitecore
Sitecore is wereldwijd leider op het gebied van customer experience management-software. Zij levert relevante content en gepersonaliseerde digitale ervaringen, waarmee tevreden klanten, merkloyaliteit en sales gerealiseerd worden. Sitecore belooft ‘own the experience’. Met het experience-platform kunnen marketeers de beleving van iedere klant op elk contactmoment optimaliseren.

Veel publieke en particuliere organisaties – samen verantwoordelijk voor meer dan 32.000 websites en digitale ervaringen – beheren deze met Sitecore. Hieronder zijn in Nederland: Koninklijke Gazelle, Eneco, Transavia, Heineken, CZ, provincie Noord-Brabant, Damen Shipyards, Unirobe Meeùs Groep, KNAB (Aegon), KIA en Mediq. Ook in België bevat het klantenbestand de nodige TOP 200-bedrijven en multinationals: Bekaert, Barco, Beaulieu, Bridgestone Europe, Elia, Euromut, Fluxys, Etex Group, GSK Biologicals, NMBS, Onafhankelijk Ziekenfonds, Test-Aankoop, Thomas Cook, Tiense Suikerraffinaderij, Unilin Industries en VRT. Zij vertrouwen erop dat Sitecore helpt bij het versterken van de interacties met klanten en daarmee relaties voor het leven brengt.

 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Sitecore
Marketing Director Benelux
Bas Boelhouwers
bab@sitecore.net
T. 020 22 92 363

Progress Communications
Inger Hund
Sitecore@progresscommunications.nl
T. 020 363 11 52

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie