• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Sitecore lanceert Sitecore® Experience Platform™ 8.1 voor wereldklasse contextmarketing op schaal

Amsterdam, 21 oktober 2015Sitecore, de marktleider in experience management software, heeft vandaag aangekondigd dat Sitecore® Experience Platform(XP) 8.1 verkrijgbaar is. Met Sitecore XP 8.1 kunnen marketeers elke interactie met de klant in een buitengewone ervaring veranderen door op het juiste moment relevante content binnen de passende context aan te bieden.

Volgens Gartner zal "89% van de bedrijven bijna helemaal of volledig met elkaar concurreren op het punt van klantervaringen."* Om concurrerend te blijven en gepersonaliseerde ervaringen te leveren, moeten bedrijven de context van iedere individuele klant bij elke interactie kennen om vervolgens precies de juiste content of aanbieding op het juiste moment te presenteren.

Op basis van sterke contextuele informatie helpt Sitecore XP 8.1 bedrijven bij het analyseren van de kenmerken van hun belangrijkste klanten, zoals locatie en gebruikte apparatuur. Dit gebeurt realtime en wordt geïntegreerd met aankoophistorie, demografische gegevens, gedragstrends en activiteiten via diverse contactpunten. Op een centraal platform levert Sitecore XP 8.1 organisaties een eenvoudig te begrijpen totaaloverzicht van iedere klant. Zo kunnen merken een intensievere, langdurige relatie met hun klanten ontwikkelen. 

"Marketeers hebben drie essentiële elementen nodig om relevante, gepersonaliseerde ervaringen te kunnen aanbieden", zegt Michael Seifert, CEO van Sitecore. "Ten eerste moeten ze hun klanten kennen: weten wie ze zijn, wat ze belangrijk vinden en wat ze doen. Ten tweede hebben ze één enkel content managementsysteem nodig, dat contextgerelateerde content via verschillende kanalen aan de klant kan aanbieden. En ten derde hebben ze behoefte aan geautomatiseerde communicatie. Ze moeten profielen en actueel gedrag in kaart kunnen brengen om direct te kunnen beslissen hoe de ervaring toegespitst kan worden op een individueel persoon tijdens de communicatie via een van de contactpunten."

De belangrijkste pluspunten van Sitecore XP 8.1 

  • Diepgaande personalisering. Marketeers kunnen data voortaan verzamelen en onmiddellijk analyseren op basis van de locatie van de klant, de gebruikte apparatuur en het gedrag. Dit helpt om gepersonaliseerde klantervaringen op elk formaat vorm te geven. Op die manier stijgen de conversie, de klanttevredenheid en de lifetime value.
  • Mobiele integratie. Met deze nieuwe release heeft Sitecore de detectie van apparaten geïntegreerd: analyse, aanpassing aan het apparaat, personalisering alsook realtime personalisering op basis van gedrag uit het verleden.
  • Sterke contextmarketingmogelijkheden. Met Sitecore 8.1 kunnen marketeers de klant unieke, gepersonaliseerde ervaringen in de juiste context aanbieden om een langdurige relatie te ontwikkelen.
  • Vereniging van IT en marketing. Het flexibele, gebruiksvriendelijke platform van Sitecore integreert probleemloos met bestaande technologie. Het groeit mee met de behoeften van uw bedrijf en helpt IT en marketingteams om eventuele operationele problemen op te lossen.
  • Eén geïntegreerd platform. Klanten profiteren van een geïntegreerd platform dat een soepele multichannel ervaring aanbiedt. Hiermee is een strategische dialoog met klanten mogelijk tijdens het gehele traject dat ze doorlopen.
  • Commerce en Experience naadloos op elkaar afgestemd. Sitecore Commerce is compleet geïntegreerd met Sitecore XP voor optimaal gebruik en implementatie. Tot de nieuwe functies behoren de beschikbaarheid van specifieke commerce-interacties in het Sitecore Experience Profile, de mogelijkheid goederen in bulk te bewerken, makkelijke installatie en configuratie, en de optie van implementatie in Microsoft Azure.
  • Flexibele prijzen en pakketten. Sitecore heeft een prijs- en pakketmodel ingevoerd, waarmee klanten het juiste pakket optimaal kunnen afstemmen op hun bestaande of geplande digitale systemen en het gewenste traject voor de implementatie van software.
  • Flexibele implementatiemogelijkheden. Sitecore breidt momenteel het aanbod van hosted services uit om de complexiteit en het investeringsniveau voor kleinere organisaties te verminderen bij de implementatie en het beheer van de benodigde infrastructuur voor hun eigen Sitecore-sites.

Beschikbaarheid

Sitecore XP 8.1 en Sitecore Commerce zijn nu verkrijgbaar voor nieuwe en bestaande klanten van het Sitecore Experience Platform. Meer informatie over Sitecore XP 8.1 vindt u op siteco.re/Sitecore-XP. Voor meer informatie over Sitecore Commerce kunt u terecht op http://www.sitecore.net/learn/resources-library/brochures/sitecore-ecommerce.aspx. Neem contact op met een Sitecore Account Manager voor meer informatie.

* Gartner, Inc., ‘Marketing Spending Shows the High Priority CMOs Put on Customer Experience’, Mark Raskino, 27 mei 2015.

Over Sitecore

Sitecore is de marktleider op het punt van customer experience management software. Het Sitecore® Experience Platform™ beheert content, levert contextuele informatie en automatiseert communicatie op schaal. Het stelt marketeers in staat om onmiddellijk met content binnen context te reageren op hoe klanten communiceren met het betreffende merk, via elk denkbaar kanaal.  Deze vorm van contextmarketing is de enige manier om zinvolle klantervaringen te organiseren, die doelgroepen verbluffen, loyaliteit stimuleren en betere verkoopcijfers opleveren. Meer dan 4.400 van de grootste merken ter wereld vertrouwen op Sitecore om te helpen bij gepersonaliseerde interacties die trouwe klanten opleveren. In Nederland zijn dat onder andere: Pon/Koninklijke Gazelle, Eneco, Transavia, CZ, provincie Noord-Brabant, Damen Shipyards, Unirobe Meeùs Groep, KNAB (Aegon), KIA en Mediq. Ook in België bevat het klantenbestand de nodige TOP 200-bedrijven en multinationals, waaronder: Bekaert, Barco, Beaulieu, Bridgestone Europe, Elia, Partenamut, Connections, Etex Group, NMBS, Onafhankelijk Ziekenfonds, Test-Aankoop, Thomas Cook, Nationale Loterij en Unilin Industries. Ga voor meer informatie naar www.sitecore.net.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Sitecore
Marketing Manager Benelux
Ilse Lauwens
ill@sitecore.net
T. +32 478 27 47 91

Progress Communications
Inger Hund / Corinna Peekel
Sitecore@progresscommunications.nl
T. 020 363 11 52

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie