• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Tweehonderd miljoen unieke bezoekers voor Indeed

Vacaturesite breidt uit naar acht nieuwe landen 

Amsterdam, 9 februari 2016 – Vacaturesite Indeed is het jaar 2016 begonnen met een nieuw bezoekersrecord. In de afgelopen 31 dagen bezochten meer dan tweehonderd miljoen unieke bezoekers de Indeed-website. Tevens breidt het bedrijf uit naar acht nieuwe landen waar werkzoekenden vanaf nu ook toegang hebben tot de meeste vacatures op het web. De aankondiging volgt op een sterk 2015, waarin Indeed zijn positie als ’s werelds nummer 1-vacaturesite verder verstevigde. Indeed rapporteerde een omzetstijging van 57 procent in de periode januari-juni 2015 ten opzichte van diezelfde periode in het jaar ervoor.

“Indeed blijft zijn wereldwijde community van werkzoekenden uitbreiden”, zegt Paul D’Arcy, SVP van Indeed. “Dankzij de aantrekkende arbeidsmarkt in 2016 hebben mensen die zoeken naar een baan, een betere positie. Velen zoeken dan ook naar een volgende stap in hun carrière. Met meer dan zestien miljoen vacatures en meer dan tien miljoen reviews van bedrijven wereldwijd is Indeed uniek gepositioneerd om werkzoekenden te helpen met het vinden van de juiste baan.”

Het bezoek van de Indeed-website toont aan dat er een continue vraag van werkzoekenden is binnen diverse sectoren en naar verschillende functies. Het bezoekersrecord van tweehonderd miljoen bevestigt de positie van Indeed als meest bezochte vacaturesite ter wereld. Onderstaande tabel laat zien dat het websitebezoek van Indeed dat van andere vacaturesites verre overtreft. 

De acht landen waarvoor Indeed nu ook een lokale site lanceert, zijn Costa Rica, Ecuador, Egypte, Marokko, Nigeria, Panama, Oekraïne en Uruguay. Hiermee is het bedrijf in meer dan zestig landen actief. Om tegemoet te komen aan de wereldwijde groei, nam Indeed in 2015 veel nieuwe mensen aan. Het totaalaantal werknemers is hierdoor gegroeid tot meer dan 2.400 wereldwijd.

“Hoewel dit indrukwekkende cijfers zijn, is het belangrijkste voor ons succes het aantal werkzoekenden dat via Indeed de juiste baan heeft gevonden”, zegt D’Arcy. “We gaan dan ook door met het uitvoeren van onze missie om werkgevers en gekwalificeerde kandidaten bij elkaar te brengen.”

Over Indeed
Meer mensen vinden banen op Indeed dan waar dan ook. Indeed is de nummer 1-vacaturesite ter wereld en helpt werkzoekenden in meer dan zestig landen en in 28 talen bij het vinden van miljoenen vacatures via de (mobiele) website of de Indeed-app. In januari 2016 gebruikten tweehonderd miljoen mensen Indeed voor het zoeken naar vacatures, het plaatsen van hun cv en het onderzoeken van bedrijven (bronnen: SilkRoad & iCIMS). Ga voor meer informatie naar Indeed.nl/about.

Voor meer info
Progress Communications
Inger Hund / Corinna Peekel
Tel.: 020 363 11 52
E-mail: indeed@progresscommunications.nl

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie