• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

VELUX Nederland kiest Fleetmatics om servicewagenpark te optimaliseren

Utrecht, 2 februari 2016 – Fleetmatics Group PCL, marktleider op het gebied van Software-as-a-Service-oplossingen voor mobiele werknemers van servicebedrijven van alle soorten en maten, maakt vandaag bekend dat VELUX Nederland BV, importeur en distributeur van producten als VELUX-dakramen en -lichtkoepels, in september 2015 heeft gekozen voor Fleetmatics om te helpen bij het besparen van kosten, het efficiënter omgaan met brandstof en het verhogen van de productiviteit van haar wagenpark van servicevoertuigen. VELUX Nederland heeft haar hoofdkantoor in De Meern en zet Fleetmatics in voor acht voertuigen van servicemonteurs door het gehele land.

De intuïtieve en kosteneffectieve, webgebaseerde oplossing van Fleetmatics biedt fleetmanagers inzicht in voertuiglocaties, brandstofverbruik, snelheid, gereden kilometers en andere zaken die te maken hebben met mobiele werknemers. Hierdoor zijn ze in staat om op kosten te besparen en de omzet te verhogen.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

“Het gebruiksgemak en het uitgebreide aanbod van functionaliteiten, waaronder de MultiTankcard-integratie die het mogelijk maakt om het brandstofverbruik van ons wagenpark te meten en te monitoren, waren voor ons redenen om te kiezen voor Fleetmatics. Doordat we de middelen in handen hebben om ons brandstofverbruik terug te dringen, zijn we niet alleen in staat om op kosten te besparen, maar ook om onze CO2-uitstoot te verlagen”, aldus Martin Knippenberg, Regional Finance Manager van VELUX Nederland.

VELUX Nederland is bovendien de eerste onderneming die gebruik gaat maken van de onlangs geïntroduceerde MultiTankcard-integratie voor Fleetmatics REVEAL™, een krachtige en eenvoudig te gebruiken fleet management-oplossing die is gemaakt om kosten te besparen en de productiviteit van mobiele werknemers te verhogen. De tankpasintegratie maakt het mogelijk misbruik te signaleren en tankpasfraude tegen te gaan, bijvoorbeeld als resultaat van diefstal of skimmen van de pas.

“Dankzij de implementatie van de software van Fleetmatics is VELUX Nederland in staat om een einde te maken aan veel van de onzekerheden van het managen van mobiele werknemers, met toegang tot near-realtime en historische voertuig- en bestuurdersgegevens, zoals locatie, brandstofverbruik, afgelegde afstanden en meer”, zegt Derek Bryan, Fleetmatics Vice President of Europe & APAC Sales. “VELUX Nederland kan nu meer doen met de middelen die ze heeft en heeft nu de mogelijkheden om haar buitendienstmedewerkers hun diensten sneller en efficiënter te laten leveren.”

 

####

Over VELUX Nederland
Al bijna vijfenzeventig jaar creëert de VELUX Groep wereldwijd een betere leefomgeving voor mensen door te zorgen voor daglicht en frisse lucht door het dak. Het productprogramma biedt daglichtoplossingen voor hellende en platte daken, zoals dakramen, lichtkoepels en modulaire lichtstraten. Daarnaast bestaat het assortiment uit veel typen raamdecoratie, zonwering, rolluiken, installatieoplossingen en intelligente bedieningssystemen. Deze producten helpen bij het creëren van een gezond en duurzaam binnenklimaat om in te werken, te wonen of te leren. Hieraan werkt het bedrijf met ongeveer tienduizend medewerkers in verkoopmaatschappijen en productievestigingen in meer dan veertig landen. VELUX Nederland B.V. is een volledig autonome dochteronderneming van de VELUX Groep die onderdeel is van de VKR Holding A/S, een naamloze vennootschap volledig in handen van stichtingen en familie. Kijk voor meer informatie op: www.velux.nl.

Over Fleetmatics Group PLC
Fleetmatics Group PLC is wereldwijd een toonaangevend leverancier van fleet management-oplossingen voor kleine en middelgrote ondernemingen. Het bedrijf levert zijn oplossingen als Software-as-a-Service (SaaS). Ondernemingen gaan met de Fleetmatics-oplossing de uitdagingen aan rondom het beheren van lokale wagenparken en vergroten hiermee de productiviteit van hun mobiele personeelsbestand door actiegerichte, zakelijke data te halen uit realtime en historische voertuig- en bestuurdersgegevens. De intuïtieve, kosteneffectieve en webgebaseerde oplossingen van de Fleetmatics Group bieden wagenparkbeheerders inzicht in locatie, brandstofgebruik, snelheid, afgelegd aantal kilometers en andere meetbare data over werknemers die regelmatig onderweg zijn. Dit stelt hen in staat tot het verlagen van operationele en kapitale kosten en het verhogen van inkomsten. Fleetmatics heeft sinds 30 september 2015 31.000 klanten wereldwijd, 655.000 voertuigen maken gebruik van de Fleetmatics-oplossingen. Voor meer informatie: www.fleetmatics.nl.

Meer informatie
Lianne van Dijk/ Kinyi Tsui – Progress Communications
E-mail: fleetmatics@progresscommunications.nl
Tel: +31 (0)20 363 11 52

 

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie