• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Verint en Frontline slaan handen ineen om Customer Engagement-oplossingen in Nederland uit te breiden

Amsterdam, 15 februari 2017 — Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) gaat samenwerken met Frontline Services B.V., een Nederlandse expert in oplossingen voor klantencontactcentra, om Verint-oplossingen en -diensten op de Nederlandse markt aan te bieden. Daarnaast spant Frontline zich in om al in het eerste jaar van het partnerschap een strategisch partner te worden.

Frontline richt zich op het aanbieden van het Workforce Optimisation-portfolio (WFO) van Verint in Nederland. Hierdoor zijn de oplossingen die organisaties het benodigde inzicht bieden om klantenserviceprocessen en workforceperformance te verbeteren, op grotere schaal verkrijgbaar. Dankzij WFO kunnen bedrijven daarnaast profiteren van omnichannel intelligence dat onder meer klantgedrag in kaart brengt aan de hand van geavanceerde analytics-technologieën. Dit kan vervolgens zorgen voor hogere omzetten, concurrentievoordeel en betere compliance en security.

Frontline focust zich op het realiseren van klantenservice aan consumenten van hoge kwaliteit. Volgens het bedrijf is de klantcontactafdeling het hart van de organisatie en zorgt die afdeling ervoor dat alles zo efficiënt mogelijk verloopt. Frontline heeft uitgebreide ervaring met oplossingen voor contactcentra en is in staat klanten te helpen en de ROI van de Workforce Optimisation-oplossingen van Verint te demonstreren.

“Dankzij het bewezen trackrecord van Frontline in de servicesector en hun ervaren werknemers beschikt het bedrijf over uitstekende kennis van verkoop en klantenservice, met een duidelijke focus op de klant”, zegt Mike Pryke-Smith, vicepresident Strategic Partnerships EMEA van Verint.

Marcel Reuvers, CEO van Frontline: “Verint-oplossingen richten zich op customer engagement en dat past precies in ons straatje. Samen helpen we organisaties om perfecte klantervaringen te creëren, die essentieel zijn voor het opbouwen en onderhouden van een goede relatie met de klant.”

###

Over Frontline
Frontline is expert op het gebied van klantcontactcenteroplossingen. Deze oplossingen bevatten daarnaast geavanceerde mogelijkheden voor bijvoorbeeld gespreksopname, WFM en de integratie van CRM/ERP-pakketten. De klanten van Frontline werken, net als Frontline zelf, klantgericht. De klantcontactafdeling is het kloppend hart van hun organisatie. Centraal staat een goede bereikbaarheid en een adequate afhandeling van elk klantcontact. Dat is waar het om draait, daar wordt u door uw klanten op beoordeeld en daar kan Frontline u bij helpen. Wij creëren klantbeleving! www.frontline.nl

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) is wereldwijd toonaangevend in Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op optimalisatie van customer engagement, security-intelligence en fraude, risico en compliancy. Meer dan tienduizend organisaties in 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100 – vertrouwen op de intelligentie van Verint-oplossingen om beter geïnformeerde, effectievere en beter getimede beslissingen te kunnen nemen. Kom meer te weten over hoe we A Smarter World creëren met Actionable Intelligence® op www.verint.com.

Neem voor meer informatie contact op met:
 
Progress Communications
Corinna Peekel / Allard Rustenhoven
T. 020 363 11 52
E. Verint@progresscommunications.nl

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie