• Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de aandacht. Ook in de PR is...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

Verint kondigt keynotespreker aan voor Engage Customer Conference in Nederland

  • Evenement voor klanten vindt plaats op 10 november 2016 in Evoluon in Eindhoven

  • Marketinghooglereaar en bestsellerauteur Steven Van Belleghem treedt op als keynotespreker

Amsterdam, 26 juli 2016Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) maakt vandaag bekend dat marketinghoogleraar en auteur Steven Van Belleghem de keynotespreker is tijdens Engage 2016 European Customer Conference, die op 10 november 2016 plaatsvindt in het Evoluon in Eindhoven. Aanmelden voor het evenement is per direct mogelijk.

Van Belleghem richt zich in zijn sessies vooral op digitale en menselijke transformatie in relaties met klanten. Hij schreef verschillende internationale bestsellers, waaronder ‘When Digital Becomes Human - Klantenrelaties in transformatie’. In het boek gaat hij dieper in op de evolutie van klantrelaties in een wereld van selfservice, big data, client automation en de integratie van online en offline omgevingen. In zijn werk onderstreept Van Belleghem het belang voor organisaties om digitale transformaties te omarmen en om relaties op een menselijk niveau te veranderen. Aansluitend op zijn presentatie vertellen verschillende vooraanstaande experts over belangrijke trends en delen ze succesverhalen uit de praktijk op het gebied van medewerkers- en customer engagement, sales en service, en klantervaring.

Tijdens Engage 2016 worden keynotes, workshops, technology showcases en succescases afgewisseld met interactieve groepssessies, een-op-eengesprekken met specialisten en de optie om te netwerken met Verint-klanten in geheel Europa.

De belangrijkste thema’s van het evenement

  • Klantgericht engagement – elke interactie telt, en het is daarom van cruciaal belang dat die voor de klant makkelijk, snel en succesvol verloopt.
  • Werknemers optimaal laten presenteren –voor goede customer engagement is het essentieel dat medewerkers zich volledig inzetten, de middelen krijgen om autonoom te opereren, effectief werken en lekker in hun vel zitten.
  • Processen verbeteren –processen kunnen alleen soepel verlopen met goede automatisering én de flexibiliteit om de juiste veranderingen op het juiste moment door te voeren.
  • Van analyse naar actie –inzichten uit data moeten de weg wijzen, of het nu gaat om de volgende stap in een interactie of om het volgende grote initiatief binnen de organisatie.
  • Wegwijs in digitale transformatie –om de snelle veranderingen op het gebied van digitale mogelijkheden en verwachtingen bij te houden, is een helder inzicht in deze verschuivingen nodig, net als een slimme planning en de slagkracht ze om te zetten in kansen.
  • Trends en strategieën – trends die wereldwijd van invloed zijn op organisaties, vragen om strategieën voor het aanpassen van de koers voor de toekomst.
  • De technologie doorgronden – inzicht in de onderliggende technologie levert IT-professionals meer toegevoegde waarde en efficiëntie op. 
  • Oplossingen in de praktijk – Verint-klanten delen hun ervaringen en vertellen hoe ze gunstige en zelfs opvallende resultaten boekten met hun initiatieven op het gebied van customer engagement.

“Engage Europe 2016 is waardevol voor alle gebruikers van Verint-oplossingen, die op de hoogte willen blijven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van customer analytics, engagementmanagement, workforce optimization en de verscheidenheid van inzetmogelijkheden: cloud, on-premise en hybrid”, zegt Nick Nonini, Managing Director EMEA bij Verint. “Steeds meer bedrijven definiëren service als de nieuwe marketing. Om ze te ondersteunen bij die focus, biedt Verint een groot aantal pakketten en diensten die gefaseerd kunnen worden ingezet, en die integreren met bestaande zakelijke systemen.” 

Over Engage 2016
De Verint Engage Customer Conference draait om het optimaliseren van customer engagement, de essentiële rol die het klantcontactcenter, vestigingen- en backofficeafdelingen spelen bij het vormen van de klantervaring, de kansen en uitdagingen die de branche te bieden heeft, en de belangrijkste trends en praktijkverhalen met betrekking tot het behalen van zakelijke doeleinden en een competitieve voorsprong.

Aanmelden voor het evenement is nu mogelijk. Er is slechts een beperkt aantal tickets beschikbaar. Klanten kunnen voor meer informatie en om zich gratis aan te melden terecht op www.verint.com/engageeurope/nl

###

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) is wereldwijd toonaangevend in Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op optimalisatie van customer engagement, security-intelligence en fraude, risico en compliancy. Meer dan tienduizend organisaties in 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100 – vertrouwen op de intelligentie van Verint-oplossingen om beter geïnformeerde, effectievere en beter getimede beslissingen te kunnen nemen. Kom meer te weten over hoe we A Smarter World creëren met Actionable Intelligence op www.verint.com.

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications
Corinna Peekel  / Ruud Berendsen
T. 020 363 11 52
Verint@progresscommunications.nl

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie