• Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de aandacht. Ook in de PR is...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

Verint maakt portfolio Customer Engagement Optimization-oplossingen beschikbaar via cloud

Volledige portfolio daarnaast on-premise beschikbaar en in hybride implementatiemodellen

Amsterdam, 10 juni 2016 Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) maakt zijn Customer Engagement Optimization-portfolio beschikbaar via de cloud. Hiermee voldoet de leverancier van Actionable Intelligence®-oplossingen aan de vraag van de markt om maximale cloudflexibiliteit. Naast de cloud is Verints portfolio met onder andere oplossingen voor klantanalyse, engagementmanagement en personeelsoptimalisering ook on-premise beschikbaar en in hybride modellen.

Met de uitbreiding van cloud-ready applicaties biedt Verint zijn klanten flexibele licentiemogelijkheden en de vrijheid om zijn oplossingen in drie modellen te implementeren: volledig in de cloud, volledig lokaal (on premise) of in een hybride model. Met het hybride model kunnen grote bedrijven selecteren welke individuele applicaties ze lokaal of in de cloud willen implementeren, en zo voldoen aan specifieke eisen. Tegelijkertijd leggen ze alvast de basis om in de toekomst, indien gewenst, volledig over te gaan naar de cloud.

Dan Bodner, President en CEO van Verint: “Enkele jaren geleden begonnen we te investeren in onze cloudstrategie. We zijn trots op het feit dat we nu al meer dan duizend actieve cloudimplementaties hebben en nu bekend kunnen maken dat ons complete portfolio cloud-ready wordt. Zo voldoet onze cloudstrategie aan de wensen van onze klanten, wat Verint een nog strategischer partner maakt.”

Cloudoplossingen verkrijgbaar bij Verint of via partners
Verints cloudexperience, inclusief multitenant- en privécloudimplementaties, maakt het bedrijf marktleider op het gebied van Customer Engagement Optimization via de cloud. De cloudoplossingen worden direct door Verint aangeboden, maar ook via diverse partners, waaronder leveranciers van cloudservices en vendoren van contactcenterinfrastructuren, zowel OEMs als resellers van Verint-oplossingen, lokaal of in de cloud.

Bodner voegt toe: “Verint heeft al lange tijd succesvolle partnerships. Onze partners kunnen gebruik maken van onze kennis over de cloud en implementatieflexibiliteit over een breed scala van oplossingen. Onze gedifferentieerde partnerstrategie is goed ontvangen zowel bij vendoren van bedrijven in de cloud, als bij andere channelpartners die zich focussen op het optimaliseren van customer engagement. Momenteel hebben we samenwerkingen met meer dan veertig vendoren van cloudinfastructuur en we blijven verder investeren om ons partnerprogramma verder uit te breiden.”

Klik hier voor meer informatie over Verints Customer Engagement optimization- en cloudoplossingen.

###

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) is wereldwijd toonaangevend in Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op optimalisatie van klantengagement, security-intelligence en fraude, risico en compliancy. Meer dan tienduizend organisaties in 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100 – vertrouwen op de intelligentie van Verint-oplossingen om beter geïnformeerde, effectievere en beter getimede beslissingen te kunnen nemen. Kom meer te weten over hoe we A Smarter World creëren met Actionable Intelligence op www.verint.com.

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications
Inger Hund / Ruud Berendsen
T. 020 363 11 52
Verint@progresscommunications.nl

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie