• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

IT-Ernity versterkt directie met Christine Edelman en Pascal Schut

Zwolle, 3 februari 2016 – IT-Ernity heeft twee nieuwe directieleden aangesteld. Christine Edelman (47) is sinds 1 januari 2016 directeur Partnermanagement. Pascal Schut (31) is met ingang van 1 februari 2016 benoemd tot Salesdirecteur. Met de benoeming van Edelman en Schut verstevigt IT-Ernity zijn directieteam voor het realiseren van zijn sterke groeiambities, zowel in kwaliteit als in omvang. 

Edelman was hiervoor werkzaam als Manager Strategic Trade Management bij KPN. In haar functie bij IT-Ernity zal zij zich richten op een nieuwe aanpak voor de dertienhonderd partners die op dit moment verbonden zijn aan de IT-Ernity Groep. Voor IT-Ernity is het partnerkanaal van zeer groot belang om de groeidoelstellingen te behalen.

Schut komt van Cegeka, waar hij de rol van Sales Manager vervulde. Schut wordt verantwoordelijk voor de afdeling Sales binnen de IT-Ernity Groep, waarbij zijn focus zal liggen op managed hosting (Proserve) en IaaS (CloudVPS). Schut zal leiding geven aan een salesteam van vijftien medewerkers.

“Met de komst van Christine en Pascal, beiden met aanzienlijke ervaring en marktkennis, vervullen we twee sleutelposities in ons directieteam. Hiermee kunnen wij de verdere stappen nemen, die nodig zijn voor het versnellen van onze groei en het waarborgen van de kwaliteit van onze dienstverlening”, aldus Chris de Jongh, algemeen directeur van IT-Ernity.

###

Over IT-Ernity Groep
Met ruim honderd werknemers bedient het bedrijf meer dan zestigduizend klanten, beheert het 150.000 domeinnamen en ruim twintigduizend servers. Vanuit zijn vestigingen in Amsterdam, Zwolle, Son en Papendrecht levert het – samen met diverse gerenommeerde partners – internetservices in de breedste zin van het woord. Kwaliteit en veiligheid zijn belangrijke pijlers in de dienstverlening, wat zich laat onderschrijven door de ISO 9001- en ISO 27001-certificeringen. Het DNA van de organisatie laat zich het beste vertalen in no-nonsense, ‘business aware’, innovatief, proactief, professioneel en mensgericht. Bekende klantnamen zijn KPMG, Vakantieveilingen.nl, bol.com en Funda.

Perscontact:
Sandra Ottens
Tel:  31 88 25 25 221
E-mail: sottens@proserve.nl   

 

 

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie