• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Deze zomer is de Roomba 880 jouw beste vriend

Amsterdam, 25 juni 2015 –Hè bah, waar komt die rommel toch steeds vandaan? Heb je net het hele huis aan kant gemaakt, liggen overal weer haren, blaadjes en stof. En kun je dus weer opnieuw beginnen met stofzuigen. Maar ho! Deze zomer hoeft dat niet meer: de Roomba 880-stofzuigrobot is jouw beste maatje. En wel om vijf redenen. Van ‘bah-room’ naar Roomba!

1. Geen tuin in je huis
Even de tuindeuren open, genieten van de frisse lucht en de eerste zonnestralen. Heerlijk! Maar toch komen er altijd weer blaadjes en andere rommel naar binnen waaien. Jouw Roomba 880 maakt hier korte metten mee. Zijn compacte, efficiënte en zeer krachtige motor biedt vijf keer meer luchtkracht dan eerdere Roomba-generaties. Zo kan hij nóg meer bloesem van de bomen aan.

2. Nooit meer hatsjoe
Leuk, die zomer. Alleen, die tranende ogen en sniffende neus had je toch niet besteld? Jouw Roomba 880 helpt: hij houdt vuil, deeltjes en allergenen vast en stopt ze in een afgesloten bak met HEPA-filter. De pollen die je opzuigt, komen zo niet weer terug in je huis, maar worden uit de lucht gefilterd.

3. Zeg dag tegen huisdierenhaar
Jouw huisdieren hebben niks meer aan hun ‘dikke jas’. Met als resultaat: dikke plukken haren in de huiskamer. De Roomba 880 is ideaal voor huishoudens met dieren. Het AeroForce-systeem gebruikt een combinatie van drie baanbrekende technologieën – een goede balans tussen zuigkracht en vuilextractie. Om ook de kleinste haartjes onder de bank vandaan te zuigen.

4. Stop de tijd
De Roomba 880 bespaart je naast een hoop stof en haren ook heel veel tijd, die je kunt gebruiken voor andere leuke of nuttige dingen. Zoals een dagje op het terras met vrienden of een flinke schilderbeurt van je huis.

5. Geen gemopper
En de Roomba 880 is meer dan dat. Hij werkt volgens een schema: stel hem zo in, dat hij stofzuigt wanneer het jou uitkomt. Het ideale maatje in huis, dat zonder te mopperen het werk voor je doet. Soms zelfs entertainend. Nooit meer ruzie om wie er aan de beurt is om te stofzuigen.

###

Over ROBOPOLIS
ROBOPOLIS is marktleider op het gebied van de distributie van consumentenrobots in Europa, waaronder huishoud-, beveiligings-, onderwijs-, amusements- en hulprobots. Het bedrijf is de exclusieve vertegenwoordiger voor de grote internationale fabrikanten van robots (waaronder de Roomba van iRobot) en distribueert deze naar meer dan drieduizend verkooppunten. ROBOPOLIS is in september 2008 hervormd tot een distributiebedrijf en heeft momenteel rond de honderd mensen in dienst in Frankrijk, Spanje, Duitsland, Oostenrijk, België, Luxemburg en Nederland. Meer informatie is te vinden op: www.robopolis.com.

Over iRobot
iRobot ontwerpt en bouwt robots die het verschil maken. De thuisrobots van het bedrijf helpen mensen om hun huis op een slimmere manier schoon te maken. Daarnaast levert iRobot overheids- en industriële robots die mensen beschermen. De consumenten- en militaire robots omvatten de iRobot Aware-intelligentiesystemen, een eigen technologie die is voorzien van geavanceerde concepten op het gebied van navigatie, mobiliteit, manipulatie en kunstmatige intelligentie. Meer informatie is te vinden op www.irobot.com.

Neem voor meer informatie contact op met:
Progress Communications
Lianne van Dijk
E: robopolis@progresscommunications.nl
T: +31 (0)20 363 1152

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie