• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Sage maakt Sage X3 wereldwijd beschikbaar in de cloud

Sage ERP X3 heet vanaf nu Sage X3; Sage laat traditionele ERP-technologie achter zich

Amsterdam, 28 september 2015 Sage X3 is vanaf nu wereldwijd beschikbaar in de cloud. De oplossing was al eerder als cloudplatform leverbaar in de Verenigde Staten, Canada en het Verenigd Koninkrijk. Middelgrote bedrijven hebben nu toegang tot de krachtige mogelijkheden van de toonaangevende oplossing van Sage voor bedrijven – voorheen Sage ERP X3 – zonder dat de integratie van een ERP-systeem ten koste gaat van de flexibiliteit van hun bedrijfsvoering. Met Sage X3 krijgen bedrijven de controle over complexe bedrijfsprocessen terug en kunnen ze hun prestaties verbeteren met snellere en meer eenvoudige en flexibele bedrijfsmanagementsoftware.

Bedrijven die op zoek zijn naar bedrijfsmanagementfunctionaliteit op ondernemingsniveau in de cloud, profiteren nu van alle mogelijkheden van Sage X3. De oplossing ondersteunt financiën, distributie, productie en wereldwijde bedrijfsvoering zonder de beperkingen van bestaande cloudoplossingen. Sage X3 wordt geleverd als clouddienst. Klanten profiteren van cloudcapaciteit, -beveiliging en hoge prestaties .

Sage ERP X3 heet voortaan Sage X3
Doordat de technologie van Sage zich anders heeft ontwikkeld dan de gangbare, complexe ERP-systemen, heet Sage ERP X3 voortaan Sage X3. Als bedrijfsmanagementoplossing is Sage X3:

  • sneller: Sage X3 versnelt alle kernprocessen in een bedrijf: van inkoop tot en met productie, voorraad, verkoop, klantenservice en financieel beheer binnen één samenhangend bedrijfsmanagementsysteem;
  • eenvoudiger: Sage X3 past zich aan de vereisten, gebruikersrollen en voorkeuren van een bedrijf aan. Het is snel te implementeren, eenvoudig te beheren en biedt op alle populaire mobiele apparaten een gebruiksvriendelijke bedrijfsmanagementfunctionaliteit in een bekende webbrowser;
  • flexibel: Sage X3 kan binnenlandse en internationale bedrijven beheren met een functionaliteit die direct bruikbaar is voor distributie, productie en dienstverlening. Ook biedt het uitgebreide parameteriserings- en aanpassingsmogelijkheden, zodat het aan uw unieke bedrijfsregels en processen kan worden aangepast.

Jayne Archbold, CEO van Sage Enterprise Market Europe: “Wanneer een bedrijf groeit, zijn managers vaak bezorgd over het verlies van inzicht in en controle over hun processen. Sage X3 is een krachtige, samenhangende oplossing die bedrijven in staat stelt bedrijfsprocessen effectief te beheren en controle te houden over de prestaties in alle onderdelen van hun organisatie. Ons doel is het wegnemen van de complexiteit uit uw bedrijfsvoering, zodat u zich kunt concentreren op wat u het beste kunt: nieuwe opdrachten binnenhalen.”

Sage X3, een veelzijdige oplossing
Sage X3 kan zich aan de veranderende behoeften en IT-strategieën in bedrijven aanpassen. Klanten hebben de flexibiliteit om Sage X3 in te zetten in de infrastructuur van hun keuze, in de cloud, maar ook in hun eigen infrastructuur of in een infrastructuur van gecertificeerde Sage-partners, met dezelfde functionaliteit en universele toegang tot hun bedrijfsmanagement-resources via internet en mobiele toepassingen.

“Middelgrote bedrijven worden met speciale uitdagingen geconfronteerd”, aldus Ray Boggs, vice president mkb-onderzoek van IDC. "Hoewel deze bedrijven groot genoeg zijn voor dezelfde bedrijfsmanagementbehoeften als die van grote bedrijven, hebben ze beperkte middelen als het aankomt op tijd en geld voor de implementatie van een uitgebreide oplossing."

Sage X3 kan flexibel worden geïmplementeerd – in de openbare cloud, gehost in een eigen omgeving of in de infrastructuur van klanten – voor een prijs die past bij de budgetten van middelgrote bedrijven. Daarnaast zijn alle opties extra aantrekkelijk doordat bedrijven werknemers moeten ondersteunen, die steeds mobieler worden en steeds vaker buiten het bedrijf werken.

De nieuwe Sage X3-cloudoplossing biedt groeiende middelgrote bedrijven een flexibel bedrijfsmanagement voor een fractie van de kosten en complexiteit van standaard-ERP-systemen.

Over Sage
Sage draagt bij aan het succes van bedrijven en hun gemeenschappen over de gehele wereld door middel van innovatieve oplossingen, en de expertise en creativiteit van zijn medewerkers. Wij begrijpen de kunst van het ondernemen en geven onze klant de nodige energie, ervaring en technologie om hem te inspireren en de middelen te bieden om zijn zakelijke ambities waar te maken.

Wij steunen de belangrijkste spelers van de mondiale economie, waaronder bedrijfsleiders, accountants, zakelijke en institutionele partners, ontwikkelaars of actoren in de tertiaire sector. Sage is lid van FTSE 100 en telt 14.000 werknemers in 24 landen. Voor meer informatie kunt u terecht op www.sage.com.

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications
Inger Hund
Sage@progresscommunications.nl
Tel.: +31 (0)20 363 11 52

 

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie