• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Onderzoek SquareTrade Labs: Apple lost buigprobleem van iPhone 6 Plus op; met ion versterkt glas van scherm niet bestand tegen meest voorkomende gevaar

Nieuwste Apple- en Samsung-toestellen tegenover elkaar in testen van SquareTrade-laboratorium

Amsterdam, 29 september 2015 – Zijn de nieuwe Apple iPhone® 6s en iPhone® 6s Plus echt de beste devices tot nu toe? SquareTrade®, het verzekeringsplan met miljoenen tevreden klanten, testte de nieuwe Apple iPhones en de Samsung Galaxy Note®5 door ze te laten vallen, te buigen, in water te dopen en aan hoge temperatuurverschillen bloot te stellen. Doel was om te bepalen of deze toestellen beter zijn dan hun voorgangers. Meest opvallende uitkomst: de iPhone 6s Plus presteerde beter dan zijn voorgangers dankzij het 7000-series aluminium. SquareTrade Labs stelde ook vast dat de iPhone 6s op hetzelfde niveau presteert als de iPhone 6. De Note5 presteerde het best tijdens de temperatuurtest met de nieuwe Thermo Rig.

Extreme temperaturen beperken een mobiele telefoon in het vasthouden van een volle lading in de batterij. Dat verkort de gebruiksduur van het toestel. Daarom voegde SquareTrade voor het eerst de Thermo Rig toe aan zijn serie testen. Hiermee simuleert het laboratorium situaties als het achterlaten van de telefoon in de auto tijdens een hete zomerdag (43 graden Celsius) of buiten tijdens een vorstperiode (min 17 graden Celsius).

De video met alle testen is hier te vinden.

De Breakability-test van SquareTrade gaf de volgende resultaten.

  1. 1.     Apple en Samsung hebben het buigprobleem (Bendgate) opgelost. DeiPhone 6s Plus en iPhone 6s waren bestand tegen een druk van respectievelijk 81,6 kilo en 77,1 kilo, een verbetering in de buigzaamheid van vijftig tot zestig procent. De Note5 was ook bestand tegen 77,1 kilo.
  2. Een rechtstandige val met het scherm naar voren is bij beide fataal. Meer dan vijftig procent van de smartphones overkomt dit lot en Apple en Samsung hebben er geen antwoord op. Terwijl beide hoog opgeven van nieuw en verbeterd glas, is het scherm niet bestand tegen een val op het trottoir.
  3. De Note5 is het best bestand tegen extreme kou. Hoewel de Note5 het makkelijkst viel en kapot ging, scoorde dit toestel het best in de temperatuurtest. Bij min 17 graden Celsius hield de Note5 het twee uur vol, de iPhone 6s Plus iets meer dan een uur, en de iPhone 6s slechts dertig minuten.

“Terwijl Apple de iPhone 6s en iPhone 6s Plus als de meest geavanceerde iPhones ooit beschouwt, hebben wij vastgesteld dat ze nog steeds niet bestand zijn tegen een van de meest voorkomende problemen: een val op een hard oppervlak”, zegt Jessica Hoffman, vicepresident Global Communications bij SquareTrade. “Aan de andere kant hebben de beide fabrikanten gereageerd op Bendgate met belangrijke verbeteringen bij de drie geteste toestellen. Dat is goed nieuws voor consumenten.”

De Breakability Score van SquareTrade vult het gat dat traditionele reviews open laten. SquareTrade voert strenge testen uit op nieuwe toestellen en geeft ze een cijfer. Deze Breakability Score is gebaseerd op verschillende factoren: van fysieke kenmerken tot en met de resultaten van de val-, vocht- en temperatuurtesten. Hoe hoger een toestel scoort op een schaal van een tot tien, hoe hoger de kans op kapot gaan door een ongeval.

Meer informatie over het verzekeringsplan van SquareTrade: http://www.squaretrade.com/iphone-warranty.

###

Over SquareTrade
SquareTrade is een toonaangevende verzekeraar die door miljoenen klanten wordt vertrouwd vanwege zijn snelle en uitzonderlijk hoogwaardige service. SquareTrade beschermt mobiele apparatuur, zoals laptops, smartphones en tablets, en andere consumentenelektronica tegen storingen en schade door ongelukken. In tegenstelling tot traditionele garanties is SquareTrade ontwikkeld met het oog op de moderne consument en gebruikt het bedrijf innovatieve technologie voor maximale gebruiksvriendelijkheid bij schademeldingen. SquareTrade heeft meer dan 230.000 fans op Facebook, wint regelmatig prijzen en onderscheidingen, en krijgt zeer hoge waarderingen voor zijn legendarische klantenservice. Topretailers wereldwijd bieden een SquareTrade-verzekering aan, wat bijdraagt aan hun omzet en de klanttevredenheid. SquareTrade is een niet-beursgenoteerde onderneming. Investeerders zijn onder meer Bain Capital en Bain Capital Ventures. SquareTrade heeft hoofdkantoren in San Francisco en Londen. Voor meer informatie: www.squaretrade.com.

 Neem voor meer informatie contact op met:
Progress Communications
Lianne van Dijk
E: squaretrade@progresscommunications.nl
T: +31 (0)20 363 1152

De infographic is hier te downloaden.

SquareTrade and the SquareTrade logos are trademarks or registered trademarks of SquareTrade, Inc. in the US and other countries. All other trademarks are the property of their respective owners, who are not affiliated with SquareTrade and do not endorse its products and services.

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie