• Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe zorg je voor een gezonde bedrijfscultuur?

    Over het algemeen lees je veel over onze externe activiteiten en wat we bij Progress Communications zoal voor onze klanten doen. Maar in deze blogpost wil ik juist de andere kant van ons werk laten zien, namelijk onze...

Vergeet de strijkplank: kreukvrije kleding in een handomdraai met SteamOne

  • Verticaal stomen van alle kleding
  • Geschikt voor alle stoffen
  • Hoogwaardige fabricage in Frankrijk
  • Nederlandse demodag: 9 oktober 2015 bij BrandBazaar

Amsterdam, 1 oktober 2015 – Iedereen die graag goed voor de dag komt, weet het: gekreukte kleding staat slordig. Toch heb je niet altijd zin om naar de stomerij te gaan, en ook niet om urenlang te strijken. Daarom introduceert Innovational de H10S van SteamOne voor kreukvrije kleding in een handomdraai. Met de H10S voor verticaal stomen stoom je je kleding eenvoudig zonder strijkplank. Of het nu gaat om jurkjes, T-shirts, jasjes of broeken gemaakt van zijde, linnen, mousseline, katoen, of chiffon. Ook kleding met pailletten, kralen of studs stoom je makkelijk en snel thuis. Hang je kledingstuk op aan de SteamOne-kledinghanger, of nog makkelijker, op je eigen kledinghanger: even stomen en je komt weer netjes voor de dag. 

Het Franse SteamOne is wereldwijd marktleider in verticaal stomen. Het bedrijf levert professionele stoomapparatuur aan tal van bekende kledingmerken en winkelketens, zoals Chanel, Lacoste, H&M en Zara. Met de H10S biedt SteamOne nu ook aan consumenten een hoogwaardig product om kleding te stomen. De H10S is gereed binnen één minuut en stoomt alle kleding kreukvrij. Het apparaat biedt een aanzienlijke tijdwinst en kan eenvoudig uit elkaar gehaald worden dankzij het demontabele ontwerp. Naast kleding is de H10S ook te gebruiken voor het reinigen van gordijnen, meubilair, knuffels en andere producten van stof.

Distributeur Innovational introduceert de H10S in Nederland bij BCC, Media Markt, Makro, Expert, Electronic Partner, Coolblue en Wehkamp voor 249 euro.

BrandBazaar
Op vrijdag 9 oktober 2015 vindt de Nederlandse introductie van de H10S plaats op de BrandBazaar in Amsterdam. Ben je geïnteresseerd in een gesprek met SteamOne en/of een demonstratie van de H10S? Meld je dan aan via www.brandbazaar.nl.

Over SteamOne 
SteamOne biedt een breed scala van stomers voor professionals en consumenten. De SteamOne-producten verwijderen kreukels eenvoudig zonder strijkplank, zijn binnen één minuut te gebruiken en bieden optimale efficiëntie op zelfs de meest delicate stoffen. Het bedrijf is aanwezig in 41 landen en groeide in 2014 met zeventig procent, mede dankzij de verkoop van meer dan vijftigduizend verticale stomers.

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications
Lianne van Dijk / Kinyi Tsui
E: steamone@progresscommunications.nl  
T: +31 (0)20 363 1152

 

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie