• Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact,...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland...

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de...

  • Wat houdt ons bezig?

    Onderzoek als PR-middel; 3 mogelijkheden die het onderzoeken waard zijn

    Er gaat vrijwel geen dag voorbij of de media publiceert een onderzoek of toptienlijstje. Onderzoeken van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en GfK, maar ook van bedrijven trekken de aandacht. Ook in de PR is...

  • Wat houdt ons bezig?

    Niet IT-security, maar ú bent de zwakste schakel

    De GDPR: General Data Protection Regulation. Bijna elk bedrijf kent deze Europese securitywet. Hoewel er in de afgelopen jaren al ontzettend veel over geschreven is, mist tekst en uitleg hoe je het intern aanpakt. Hoe maak je...

  • Wat houdt ons bezig?

    Hoe je LinkedIn onderdeel maakt van je PR-strategie

    Nu de grens van 500 miljoen geregistreerde leden wereldwijd gepasseerd is, is LinkedIn niet meer weg te denken als zakelijk platform. In Nederland heeft het platform 6,4 miljoen leden, en ons land behoort tot de top 3...

  • Wat houdt ons bezig?

    Employee brand love voor gevorderden

    Afgelopen week was ik op uitnodiging van onze klant AVM – in Nederland bekend van de FRITZ!Box –  op bezoek  bij het Berlijnse hoofdkantoor van deze Duitse groeibriljant voor de jaarlijkse internationale...

  • Wat houdt ons bezig?

    We did it - the Sabre Awards!

    Sometimes we forget the incredible things we do in our jobs. We work hard to achieve goals and don’t always take the time to actually reflect upon what we already have achieved. In fact, sometimes we even have difficulty...

  • Wat houdt ons bezig?

    All on board: TransIP verovert Vlaamse treinstations

    Het internetbedrijf TransIP is in Nederland al enkele jaren een vaste waarde als het aankomt op hosting, domeinen en VPS. En net zoals wij bij Progress, vond TransIP het hoog tijd om na Nederland ook Vlaanderen te veroveren....

  • Wat houdt ons bezig?

    Virtual reality: de toekomst van public relations?

    Ondertussen ben ik alweer een aantal maanden als werkstudent aan de slag bij Progress Communications in Amsterdam. Maar daarnaast ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar virtual reality en...

  • Wat houdt ons bezig?

    Real-time als het nieuwe sleutelwoord

    Eind april woonde ik PR is key bij, een evenement dat werd georganiseerd door social media newsroom-leverancier PressPage. Het event stond dit keer in het teken van het belang van data, de opmars van visuele content en...

Verint optimaliseert mobiele customer engagement met verbeteringen in Enterprise Feedback Management-oplossing

Gebruikers implementeren enquêtes direct in bestaande mobiele applicaties en IoT-apparaten

Amsterdam, 12 mei, 2016 Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) verbetert zijn Enterprise Feedback Management-oplossing (EFM) en vergroot daarmee de mogelijkheden voor flexibele mobiele customer engagement van moderne, digitale ondernemingen. De oplossing – onderdeel van Verints bredere Customer Engagement Optimization-portfolio – helpt organisaties bij een meer proactieve aanpak van engagement met klanten en werknemers door het vastleggen en analyseren van, en handelen naar hun feedback. Zo verbeteren bedrijven hun diensten en processen, en vergroten zij de tevredenheid en loyaliteit van klanten en werknemers.

Dankzij de verbeteringen in de EFM-oplossing zijn bedrijven in staat eenvoudiger op te schalen en toegang te krijgen tot, en contact met meer mobiele gebruikers. Dit maakt het eenvoudiger dan ooit om enquêtes naar betere, productievere mobiele ervaringen op te zetten en te beheren. Belangrijke updates zijn onder andere de nieuwe application programming interfaces (API’s) voor het platform. Zo wordt de klantervaring verbeterd doordat gebruikers het EFM-onderzoeksprogramma direct kunnen integreren in mobiele apps en Internet of Things-apparaten (IoT). Met de andere verbeteringen verrijken klanten onder andere enquêtes met data uit externe systemen, om rapportagemogelijkheden te verbeteren en de eventgedreven capaciteiten van het platform uit te breiden. Tezamen helpen de verbeteringen organisaties verder in hun benadering van slim engagement waarbij de klant centraal staat.

Verint Enterprise Feedback Management-aanpassingen zijn vanaf deze maand beschikbaar en bieden de volgende verbeteringen.

  • Survey Engine API biedt naadloze mobiele enquêtes in applicaties:voor directe verzameling van feedback binnen de bestaande app van een organisatie, inclusief de mogelijkheid om enquêtes te implementeren in meerdere apparaten. Zo zijn ze in te voegen binnen het display van een zakelijke mobiele applicatie, en in een draagbaar of IoT-apparaat.

  • Introductie van Data Stores: automatisering van het uploaden van data vanuit een of meerdere externe bronnen naar EFM, het linken van de data aan een enquête of profiel, en het bouwen van een datakanaal voor onmiddellijke beschikbaarheid om data te filteren en te analyseren. Dit maakt diepere inzichten mogelijk, die zorgen voor betere rapportages mede door het gebruik van informatie die verzameld wordt uit meerdere systemen. Dit  alles gaat nu eenvoudiger en tegen lagere kosten.

  • Geavanceerde fotofeedback: verbeterde inzichten door het uploaden van afbeeldingen binnen een enquête, verder te categoriseren met behulp van tags. Dankzij geüploade afbeeldingen met taginformatie kunnen onderzoekers verder ingaan op de context van de afbeelding en interne werkstromen creëren voor een verbeterde gebruikerservaring.

“De nieuwste EFM-verbeteringen zijn het bewijs van onze continue investeringen in innovatie en bevestigen Verints geloof in, en focus op optimalisatiestrategieën voor mobiele customer engagement”, zegt Nancy Treaster, senior vicepresident en algemeen manager Strategic Operations van Verint Enterprise Intelligence Solutions™. “Door de mobiele gebruikerservaring te verbeteren en integratie van data vanuit verschillende externe bronnen te vereenvoudigen, blijft Verint de lat steeds hoger leggen. Zo helpen we organisaties multichannelreacties en -inzichten te integreren in hun bedrijfsvoering om feedback van klanten en werknemers te stimuleren, verbeteringen te maken en engagement te verrijken.”

Bezoek voor meer informatie over Verint Enterprise Feedback Management en hoe het kan helpen bij proactief engagement van werknemers en klanten www.verint.com, en download de mobiele app via iTunes.

Over Verint Systems, Inc.

Verint® (Nasdaq: VRNT) is wereldwijd toonaangevend in Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op optimalisatie van klantengagement, security-intelligence en fraude, risico en compliancy. Meer dan tienduizend organisaties in 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100 – vertrouwen op de intelligentie van Verint-oplossingen om beter geïnformeerde, effectievere en beter getimede beslissingen te kunnen nemen. Kom meer te weten over hoe we A Smarter World creëren met Actionable Intelligence op www.verint.com.

 

© Copyright 2017 Progress Communications Benelux - Onderdeel van Plexus PR | Website: HVMP Internet en Event registratie